17 Haziran 2018

beyin gücünü geliştirme,ahmet ayhan..


Hevesle aldığım ama çok beğenmediğim bir kitap oldu.Beyinle ilgili kitapları okumayı çok seviyorum Pelin Çift ve Sinan Canan'ın hazırladığı Beynin Sırları çok keyifli bir kitaptı.Beyin Gücünü Geliştirme de isminden dolayı merakımı uyandırmıştı ama sanırım derleme bir kitap özgün olduğunu düşğnmüyorum zira bazı yerlerde "yukarıda ki örnekte olduğu gibi"şeklinde yazılar olmasına rağmen yazıyla ilgili görseller yoktu🤤Ve daha çok eğitim bilimleri kitabını andırıyordu verdiği pek çok teknik ders çalışma üzerine ve kpss dershanelerinde ve öğretim yöntem ve teknikleri dersinde öğrenebileceğiniz türden.Ama beyni geliştirebilmek adına yararlı olacak besin ve vitaminlerin anlatıldığı bölümü çok beğendim.


arka kapak:

Her insanda doğuştan gelen muazzam bir zihinsel potansiyel var... Ama konunun uzmanlarına göre, birçok kişi bu potansiyelinin ancak %4-8 arası bir kısmını kullanıyor. Ve tüm gelişmelere rağmen, beyin hâlâ insan vücudunun çalışması hakkında en az şey bilinen organı...
Beyin gerçekleri, başarılı bir eğitimin insanın öncelikle kendini tanınması ve keşfetmesine, nasıl öğrendiğini öğrenmesine bağlı olduğunu gösteriyor. İnsan beyni yaratılış itibariyle bir öğrenme programıyla yüklü olarak geliyor. Ancak bu programın yanında “kullanıcı el kitabı” mevcut değil. Zaman geçtikçe öğrenilen bilgi ve becerilerin modası geçiyor ve kullanıl-maz hale geliyor. Modası geçmeyen ve hayat boyunca ihtiyaç duyduğumuz ise, “öğrenmenin öğrenilmesi..”

kitapla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails