6 Ağustos 2018

Yeni evimisss kıymetlimisss....

 Size İstanbul'daki çatıkatımdan merhaba diyeyim.Allah'a şükür hayallerimiz teker teker gerçekleşiyor.Lise zamanlarından beri hayalimdi çatı katında oturmak şükür nasip oldu :)

 Evde henüz net işlerim halledilmediği için ayrıntılı bahsedemeyeceğim dekorasyon işlerinden ama blogda daha önce de haber verdiğim gibi özel bir bölümle anlatacağım ve eski yeni hallerini,ikea alışverişlerini sizinle paylaşacağım inşllh.
 Şimdilik birkaç foto paylaşacağım size ikea teşir standı gibim evinden 🙊🙊😁



Yeni evimden kahve keyifleri :))








Sevgiyle kalın dostlar.....

6 yorum:

  1. hayırlı olsun^^ çatı katı inan ki benim de hayalim. sanki çatı katının verdiği sıcaklık, samimiyet bir başka oluyor. hani ingilizcede cozy diye bir kelime var ya, Türkçede güzel karşılığı yok onun hihihih^^ inşallah yeni evinde çok huzurlu olursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,bir gün beklerim efendim birlikte bir film izleriz :))

      Sil
  2. yeni evine bayıldım desem ;) bir de seni mimliyorum hemmencik :)
    http://mermaidinyolculugu.blogspot.com/2018/08/mim-farkndalk-yklmak-zorunda-olan.html

    Mermaid'den çokca sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,hemen mime bakıyorum amma çok zaman olmuş yorum geleli :))

      Sil
  3. ooo ben çoktandır yoktum neler kaçırmışım böyle yaaa. öncelikle hoş geldin canım :)= hayırlı , uprlu güle güle otur inş. Bir kahve içmek farz oldu bu güzel yuvada :D Her şeyin en güzeli olsun istediklerinden . Bir ara şeyetsek mi İstanbul'da :) Hani şu nargile muhabbetini :)) öpüyorum kocaman , kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm,hoşbuldum :)
      bence hemen haberleşelim ve görüşelim :)
      sen bana telini yorum at ben kaydedeyim sonra sana mesaj çekeyim sen beni kaydet sonra konuşalım sonra da buluşalım :)) bence harikası bir fikir ;)
      sen bana yorum at dedim çünkü senin yorumlar direkt yayımlanıyo :)) bn yorumunu hemencik silerim ;)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails