12 Haziran 2018

yeni bir dönem başlıyor....

huu komşular görüşmeyeli nasılsınız?
uzun zamandır bloglara bakamadım,yorum falan da yapamadım,kendi blogumun yorumlarına bile doğru dürüst dönüş yapamadığım yoğun bir dönemden geçiyorum..okul sonu,yazılı,e okul,seminer,ramazan,tayin ve hastalık işleri derken yorucu ve yoğun bir dönemden geçiyorum.
evet evet tayin:) tayinim istanbul'a evimin hemen yanında ki ortaokula çıktı :) yuhhiyuuuuu :)
bir yıldır yaptığım ikea hazırlıklarını kendime ait olan çatı katında artık hayata geçirebilirim inşllh.zira ağrı'da ki son yılımı bunun hayali ile geçirdim.evimin geri dönüşümlerini blogum da özel bir bölümde sizlerle paylaşacağım zira dekorasyon işlerini çok severim.bir ara bu yoğunluktan ki bu yaz taşınma,ev yerleştirme,ufak inşaat olayları derken yine yoğun bir yaz olacak ama olsun,youtubeda izlediğim birbirinden güzel dekorasyon programlarını size tanıtmak istiyorum.bir de tlc ve lifetimeda hiç bıkmadığım dekorasyon programları var onlardan da bahsedeceğim.
tayin alan herkese hayırlı olsun diyor ve siz dostlara iyi bayramlar diliyorum....

10 yorum:

  1. Tayin için öncelike hayırlı olsun. Bundan sonra evinizde yaptığınız dokunuşlar keyif verecektir size. Yoğun ama bir o kadar keyifli bir dönem bekliyor sizi. İyi bayramlar geçirmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  2. yaaa olley! benim de en sevdiğim şey dekorasyon ve do it yourself fikileri. bu blogta öyle yazılar ve aldığın ürünlerle ilgili fotoğraflar falan görmek eminim ki çok eğlenceli olacaktır. vallahi sabırsızlıkla bekliyorum^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Öncesi ve sonrası falan yapacağım,valla çok hevesliyim :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Benide dövdüler işte o yüzden bir daha dayak yemiyeyim diye hep seyrediyorum :))

      Sil
  4. İstediğin gibi olmasına çok sevindim :)) Hayırlı olsun :)) İyi bayramlar :D

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails