30 Temmuz 2016

içinden "alice" geçen şeyler...


içinden alice geçen şeyler....
white rabitt

 yer yer böyle alice'li paylaşımlar yaptığımı herkesler bilir.
herkesler bilir benim ne kadar alice in wonderland hayranı olduğumu.
bilir herkesler alice in wonderland hayranlığımı.
alice in wonderland hayranlığımı herkesler bilir.bilir herkesler.


 ilk jefferson airplane'den başlayayım:
vikipedi
Jefferson Airplane, 1965 yılında San Francisco, Kaliforniya'da kurulan rock grubudur. Karşıkültür dönemi psikedelik rock'ta öncü olan grup ayrıca San Francisco'daki gruplar arasında uluslararası anaakım başarı yakalamayı başaran ilk müzik grubudur. 1960'lı yılların en ünlü üç Amerikan rock müzik festivali olan Monterey (1967), Woodstock (1969) ve Altamont (1969)[1]'da yer almışlar, ayrıca ilk Isle of Wight Festivali (1968)'nin afişinde grubun ismi en üstte yer almıştır.

çocukluğuma damgasını vuran en güzel şarkılarından biri white rabittt.
içinde alice geçen şarkı :)
eskiden tv ve radyolar da çok güzel parçalar çalınırdı.queen'le falan büyüdük yea.
ne şanslı nesildik ki biz.
şimdi ki çocuklar jastin bibir dinliyo vallah o_O :P



white rabbit 
one pill makes you larger and one pill makes you small 
and the ones that mother gives you don't do anything at all 


go ask alice when she's ten feet tall 
and if you go chasing rabbits and you know you're going to fall. 
go ask alice when she's just small. 
when men on the chessboard get up and tell you where to go. 
and you've just have some kind of mushroom and your mind is moving low. 
go ask alice i think she'll know 
when logic and proportion have fallen sloppy dead. 
and the white knight is talking backwards and the red queen's off with her head 
remember what the dormouse said 
feed your head 
feed your head 



beyaz tavşan
bir hap büyültür seni ve bir hap küçültür 
ve annenin sana verdiği şey hiçbir şey yapmaz 
git alice'e sor o 3,5m uzunluğunda olduğunda 
ve eğer tavşanı yakalamaya gidersen 
ve biliyorsun ki düşmeye gidiyorsun 
anlat onlara, nargile içen tırtılın seni çağırdığını 
çağır alice'i o küçüldüğü esnada 
satranç tahtası üzerinde ki adam 
kalkıp sana nereye gideceğini söylediğinde 
ve eğer sahipsen bir miktar mushroom'a 
ve düşüyor aklın aşağıya 
git alice'e sor bence o bilecek 
mantık ve orantı pis ölüme düştüğünde 
ve beyaz şövalye geriye doğru konuşuyor 
ve kızıl kraliçe kapattığında kafasını 
fındıkfaresinin ne dediğini hatırla 
besle kafanı besle kafanı...


itiraf etmeliyim ki grup hakında bende çok şey bilmiyorum sadece beyaz tavşan şarkısı ve solistin o her an adamı dövecekmiş gibi olan edası hafızama çok güçlü bir şekilde kazınmış durumda.
birde solistin çiçek çocukları hali hafızamdan hiç silinmemiş.

şu sıra bloguma da eşlik eden şarkı
1967



Collide 2000




orjinali en iyisi bence....



gelelim matrix'e
beyaz tavşan ve tavşan deliğinden bahsetmişken neo ve morpheus'tan bahsetmeden katiyyen olmaz 
matrix hayranlığımdan blogda daha önce hiç bahsetmemiş olabilirm.
niy böyle yaptıysam ki :/
ama arkadaşlarım ve ailem ne çılgın bir matrix hayranı olduğumu bilirler.
gerçi çok uzun zamandır filmlerinden bahsetmeyi hep istemiştim ama naip olmadı.
bu yaz ki ödevim de bu olsun :)



Morpheus:Ne yazık ki Matrix’in ne olduğunu kimse söyleyemez, bunu kendin görmek zorundasın. Bu senin son şansın.Bundan sonra artık geri dönüş olmayacak. Mavi hapı alırsan hikaye sona erer. Yatağında uyanırsın ve inanmak istediğin her neyse ona inanırsın. Kırmızı hapı alırsan harikalar diyarında kalırsın. Ben de tavşan deliğinin gittiği yerleri gösteririm… Unutma, sana vaat ettiğim tek şey gerçek, daha fazlası değil…


alice kafası güzeldir :)
postun devamı gelecektir hiç şüpheniz olmasın..
içinde alice geçen şeylerle kalın....

2 yorum:

  1. bu posta bayıldım. jane austen postundan sonra en sevdiğim hikaye alice'in postları geliyo ardarda. cidden inanamadım sevdiğim her şeyi tek blogda bulduğuma. ama tüm alice postlarından çok içinde alice geçen şeyler en çok ilgimi çekti. devamını merakla bekliyorum, ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ettim canım ^^ beğenmene de çok sevindim ayrıca (: nasşpse devamı gelecek inşllh ;)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)