7 Aralık 2015

mim.

sevgili meryem'ciğim beni mimlemiş ve sormuş hangi çizgi karaktersiniz ? diye.
ilk aklıma alice gelmedi ne yazık ki,aklıma ilk gelen şeker kız candy oldu.
niye diyecek olursanız hemen anlatayım:ben ilk okuldayken annem saçlarımı hep iki örgü yapardı,saçlarımda sarı ve gür olduğu için bu şapşik kıza benzetilirdim.:)
şapşik çünkü hikayesi çok salak.:)
bu animeyle büyüdüğümüzü de hemen belirteyim.
bu kızcağızı annesi avusturalya'da bir evin kapısına bırakır kaçar,evin iki oğlu vardır kardeş kardeş büyürlerkene iki oğlan kardeş bu şapşiğe aşık olur,derken avusturalya'dan ingiltere'ye gider şapşiğimiz ve bir prens ona aşık olur.ne kız kardeşim aşık olan olana.şapşik kızımız en sonunda fakir ama gururlu büyük,üvey kardeşinin kocalığa seçer.prens mrens hikaye
 olur alın size şapşik bir hikaye :)
hiç benlik bir kız değil efem :)


bence ben alice'e daha çok uyarım.aslında daha çok benden the mad hatter çıkar ama neyse sınırları çok zorlamim.dostlar ne manyak olduğumu bilir ama buralarda az mülayim olim.:)
alice diyorum çünkü az ukala,sorgulayıcı,ben kimim diye tüm hikaye boyunca dolanan,mantığın olmadığı bir diyarda bilene mantık arayan bir eleştirel kız. aynı ben :)


ayıra bu killer alice'i gören tüm arkadaşlarım bana benzetiyorlar.
aaa neden acaba :P 


işte böyle ben kimim acaba ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails