24 Eylül 2014

fated to love you...

 tikkat tikkat ! yılın dizisini ilan ediyorum.
çook uzun zamandan beri gerçekten böyle iyi dizi yapılmıyordu.
son zamanlarda acuşiler çoşmuş durumda.oyunculuklarını konuşturuyorlar.
fated to love you tayvan ya da tayland dizisi uyarlaması.ama on numara olmuş.hele ki jang hyuk'un oyunculuğu için diyecek yok.


geleleim oyunculara:

jang hyuk:bu dizi de ki rolü greatest love'da ki dokko jin'i andırıyordu.ama dizi ilerledikçe jang hyuk çok özgün bir karakter ortaya çıkarmış.kendisi dizide çok zeengin,nevi şahsına münhasır ve azıcıkta unutkanlık hastalığı olan falanca ailenin bilmem kaçıncı kuşağından tek oğul olur.komik mi komik bir şahsiyet.

yong na ra:kendisini daha önce izledim mi bilmem ama çok tatlı ve sempatik bir aktris olduğuna karar verdim.dizi de sıradan,naif,çıt kırıldım bir postit bir kız kene tabi bir kül kedisine dönüşür.yok yok prensese mi demeliydim.:) 

     choi jin hyuk:namı diğer komşu oppa :)böyle komşu oppaya can kurban demek lazım.düşünceli,hassas,zeengin,
    sanatçı,iyi kalpli,iyi niyetli...
    taam taam sustum  böyle birinin
    olmasına imkan yok :) ama
    dizide var işte.


    neyse karakterlerimiz böyle.
    bir bayan oyuncumuz daha var bu aşk dörtlemesinde ama
     ben adını zikretmeyi gereksiz görüyorum :)
    neyse kader ağlarını her zamanki gibi örüyor ve bu insanların yolları kesişiyor.sonra neşeli,eğlenceli,romantik,tam seyirlik bir dizi ortaya çıkıyor.
    bu sene için favori diziniz olmadıysa ben kesinlikle fated to love you'yu tavsiye ederim
    gerçekten uzun zamandır favori dizim olmamıştı.bir kaç diziyi de buradan önermiş ama sonunu zor getirmiştim.
    yaşasın fated to love you diyeyim ben o zaman :))

    trailer.


    en sevdiğim ost'si


    iyi oyunculuklar,güzel mekanlar,sevimli bir senaryo,yer yer oha dedirten erkek kostümleri :)
    işte izlenesi bir kore draması..
    iyi seyirler olsun...

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    yorumlarınız için teşekkür ederim :)

    Related Posts with Thumbnails