26 Kasım 2022

Felsefenin Kısa Tarihi,Nigel Warburton....


 Felsefenin Kısa Tarihi,Nigel Warburton....
Yazar felsefeyi herkes tarafından anlaşılır ve sevilir kılmak için pekçok kitap kaleme almıştır efendim İlk çevrildiği zamanda herkes tarafından da okunmuştur.Yani amacına ulaşmış bir kişiliktir kendisi.🤭
Ağrı'dayken almıştım yazarın kitaplarını ve keyifle okumuştum şimdi bir kez daha okudum.Aferin bana😂
Kitap Antik Yunandan başlayıp yakın tarihe kadar uzanıyor ve bu dönemlere damga vurmuş pekçok filozofun düşüncesine yer vererek ilerliyor.
Kitap bir ders kitabıı özelliği kazanmasın diye az filozofa detaya girmeden yer verilmiş, ki içeriği daha zengin olabilirdi, bu da kitabı bir felsefe kitabından çok düşün tarihine kronolojik bir sırayla değinmiş entelektüel bir kitap özelliği kazandırıyor Doğrusu bu kitapla felsefe melsefe öğrenmezsiniz ve bir giriş kitabı özelliğine de sahip değil,ama keyifli ve kaliteli bir kitap olma özelliğinde.
Kesinlikle de tavsiye ederim efendim.🤗

5 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails