20 Eylül 2014

öğrenci evimden manzaralar...



şaka maka derken formasyonda birinci dönem tamamlandı ve ben istasnbula döndüm bile.
şimi elazığ'da yazamadığım postlara geçelim.
bir dolu kitap postu sizi bekliyor.
önce evden keyif manzaraları..
bir gece kendi kendisime #supernatuarl'imi izlerkene :)


sonra betüş'le bosy over flowers'i izleyip bitirdik.koreci yaptım onuda :)


betüş benim üniversiteden arkadaşım.kendi okulumuzda birlikte formasyon alıyoruz.sonra yine üniden arkadaşımız elif geldi bizi ziyarete.birlikte i am cyborg bat that's okay'i izleme çalışmalrı yaparken.ama izleyemedik :)


öğrenci televizyonumuz ve öğrenci tv ünitemiz,burası da mutfak.


öğrenci evi imkanlarıyla balkon şemsiyemiz .)


bida havva,ben ve betüş yaşil kahve içmiştik biz.
hiç tavsiye etmemmmm.


final sonraı akgün avm'de kahve keyfi.


canlı müziğe de gitmiştik ki biz.



aslında bir de düğüne diye gidip elalemin düğününe kaynak yapmışlığımız var ki o aramızda kalsın :))
işte düğün ikramları :)


son olarak betüş'ü nişanladık.kızlar da kına gecesi diye tutturdu.bizde evde kına gecesi yaptık.işte vs vs vs :)


şimdilik bu kadar.diğer postlar yolda,bekleyin az sonra :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails