9 Ocak 2023

Hali pür melalimiz...


 Merhaba dostlar konuya cart diye gircem okullar hastalıktan kırılıyor.Daha yeni hastalıklı bir post yayımlamış ve sonra silmiştim ki iyileşmeden ana kız yine hastalandık.Ateş bir yandan,bulantı,ağrı,ses yok,bademcikler şiş,kemikler zongulduyor per perişanlık falan filan.Geberiyoruz ana-kız.Cumadan beri bir odada kız bir odada ben kalkmadancana yattık.Patartesi okulun yolunu zor bulduk.Yani tüm hastalık ve virüs okullardan yayılıyor maske kullanımı tekrar zorunlu  olmalı.Avrupada okullar dört güne indirilmiş,ne okullar dört gün olsun ne de kapanma falan maske takılsın,anne babalar çocuklarına hapşurırken,tıksırırken,öksürürken ağız kapatmayı öğretsinler yeter yani.Ya hu kırk kişilik sınıfta bir öğrenci de ağzını kapamaz mı? Aileler evde ne öğretiyorlar bu çocuklara.

Kolonya,mendil, dezenfektan falan zaten hak getire.Birde okulda çocuklara dezenfektan dağıtıldı beşinci sınıflar içmiş(neyseki kimseye bir şey olmadı),sekizler şişeye koyup birbirlerine sıkmışlar yok bilmem neler duyduk yaşadık şok olduk.Toplatıldı tüm dezenfektanlar çöpe atıldı (valla israf acıdım) okul çıkışında çöp konteynerinin içine girip almışlar tüm yollara dökmüşler,çöpleri olduğu gibi yollara atmışlar durum beter ötesi...

Yani hastalığa mı üzülelim,çocukların umarsızlığına mu,ailelerin boş vermişliğine mi ? Ben artık bilemiyorum.Okulda yaşadıklarımızı bir anlatsam akıl sağlığınızı nasıl koruyorsunuz diye sorarsınız da ben de yok ki derim 🙈🙉🙊


 

16 yorum:

  1. Çok çok çok geçmiş olsun. Gerçekten herkes hasta ve bir türlü geçmiyor.. Nasıl bir virüsle beraberiz bilmiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle iyileşmeden yeniden hastayız ölmüyoruz sürünüyoruz🙈

      Sil
    2. umarım en kısaa zamanda toplarsınız ama okullar bunu mümkün kılmıyor çocuklar sürekli hasta sağlıklı kalmak çok zor

      Sil
    3. Aynen öyle okullar iyileşmeye izin vermiyor çoluk çocuk kırılıyoruz :/ halen daha iyileşemedik :/

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. İyileşmeden yine hastayız :/ kızçeme çok üzülüyorum 12.sınıf okul,dersane bir de bitmeyen hastalık per perişan evladım🤦

      Sil
  3. Öncelikle çok geçmiş olsun. Sonrasında ise oha falan demek istiyorum. Ay bu çocuklar kafayı mı yedi nedir ya?

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun canımın içi ya, çok geçmiş olsun, umarım çabucak toparlanırsınız yavrunla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım ya nasıl bi virüs anlamadım tam iyi olduk diyoruz yine hastayız okullar yıkılıyor :/

      Sil
  5. memleket olarak ne öğretiyorsak çocuklara, hakikaten merak konusu değil mi?

    YanıtlaSil
  6. dezenfektan içmek, aklıma çamaşır suyunu içelim diyengiller geldi, Türk genine tesir etmez virüs falan diyengileer de ayrı bir eğitilmiş kesimdi sanki, ayy .ok sinir bozucu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla çocukların artık geri zekalı olduklarını düşünüyorum çünkü sistem bu hale getiriyor veliler sistemin nasıl işlediğini kesinlikle farkında bile değiller ama işin içiinde olunca durum çok farklı eskiden 7. Ve 8. Sınıf dediğinde çok olgun,sorumluluk sahibi ve aklı başında çocuklar vardı şimdi ise bu sınıf öğrencileri bildiğin 5. Sınıf seviyesindeki ki 5. Sınıf seviyesini sen düşün... Durum sinir bozuculuğun çok ötesinde :///

      Sil
  7. Atanırsan beni çok daha iyi anlarsın:// Çocuklar çok acayip artık çok :/

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails