1 Kasım 2022

Hali pür melalimiz....

Şu blogçugumu içlerimi dökmek için açmıştım ki öğretmen oldum şimdi içimin ne kadarlık kısmını dökebilirim bilmiyorum😕🤔🤭Ama ilk defa bu yıl keşke öğretmen olmasaydım diyorum,çünkü geldiğimiz nokta öğretmeni son derece yalnızlaştırmış ve çaresiz bırakılmış durumda.
Okul açılalı sadece iki ay oldu ama sanki hiç kapanmamış gibi...Ya keşke anlatabilsem ...
Çok ama çok yorgun ve üzgün hissediyorum ve bizi anlayacak kimsecikler yok gibi ...
Pandemi sonrası süreç ise çok daha sıkıntılı,tüm dünya her anlamda çok kötü etkilendi,payını en çok alan yer ise eğitim oldu.Tüm bunlara çağımızın modern insan hastalıkları da eklenmiş durumda;bencillik,ahlaksızlık,vurdum duymazlık,cahillik....

Çok yorgunum,çok kırgınım,çok üzgünüm.....
Daha güzel günler görecek miyiz?....



16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ..O kadar çok şey yazılmıyor ki....Eğitim sisteminin amaçladığı şey,öğrencilerin geldiği ahlaksızlık ve edepsizlik durumu,öğretmenin bu sistemde düşürüldüğü durum ve maruz bırakıldığı psikolojik şiddet. Toplum olarak cinnet içindeyiz :////

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ergen zorbalığından yoruldum Meryem'in,öğretmenlik bu olmalıydı ki maalesef geldiğimiz nokta bu...Saygı,edep sıfır....sukut etmiş:/

      Sil
  3. Kolaylıklar diliyorum sana canım, umarım her şey gönlüne göre olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım Allah razı olsun,cümlemizin gönlündekiler hayırla olsun :)

      Sil
  4. ben bu posta yorum yazmadım mı ya, Allahım gerçekten erken Alzheimer olma ihtimalim konusu gündeme düşüyor:(( neyse öğretmenlik zor zanaat bacım bana sorarsan en zor meslek öğretmenliktir layıkıyla yapılan öğretmenliğin değerine paha biçilmemesi, o zanaatkarın elleri öpülmesi lazımdır fakat bunun için öncelikle çocukların değil ebeveynlerin eğitilmesi gerekir, öğretme kısmı mühim değil ama eğitim kısmı bizde sanırım yeterince verilememektedir. Sabırlar dilerim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne desen haklısın....Asıl mesele aileler ve biz asıl turuva atı gibi içten yıkılıyoruz,aileyi çökertmeye çalışıyorlar falan filan işte ya.çok üzülüyom .

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails