25 Ekim 2022

Bayan Wastvay'in Ölümü,Ruth Ware...


 Ruth Ware,Bayan Wastvay'in Ölümü...
Blog okumaları da Ekim ayı kitabı olarak seçilmişti bu kitap.Şahsen,bizzat,kendim seçmez ve okumazdım çünkü heç beğenebilememişem aybalam🤭
Kitap yalnız,gariban bir genç kızın aile dram ve sırrı üzerinden ilerliyor.Gizem kısmı kitabın sonuna kadar korunmuş ve son yüz sayfada adrenalin yükseltilmiş olsa da ne baş karaktere ne kitaptaki diğer karakterlere ne sempati kuruyor ne empati oluşturuyorsunuz.Kitap bitince eee ne geçti ki şimdi elime dedim.
Bundan önce okuduğum Gece Yarısı Kütüphanesi kitabında ki o da harikulade bir kitap değildi pek çok satırın altını çizmiş ve pek çok bilgi de öğrenmiştim.Bu kitapta ise tek bir satırı dahi işaretlendim.Edebi yönü çok zayıf bir kitaptı.Ve/fakat İngliz asaletinden yoksun değildi.🤭 Bence okumanıza hiç gerek yok.🙈

21 yorum:

  1. Not etmiyorum o zman bu kitabı :D

    NoT: Blog yazarları olarak Ankara'da toplanıyoruz. Sizleri de aramızda görmek isteriz. :) BLoG MaHaLLeSi olarak katılanlara ufacık bir hediyemiz de olacaktır. :) Her ilde mümkün olduğunca toplanmaya çalışacağız. :) Tek amacımız blog yazarlarını tanımak :)

    YanıtlaSil
  2. ruth ware merak ediyodum ben deee hımmmm :) yani bcp ekimi erkenden yazdın bileneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşver merak etme🤭 Çok yoğunum paylaşıyor bitsin dedim🤭

      Sil
  3. Şu an yarısındayım son dört gün kala bitse diye dua ediyorum. Çok övülüyordu ama şu ana kadar sizinle aynı kanıdayım henüz tek satırın altını çizmedim. :D

    YanıtlaSil
  4. Blogger Kitap kulübünde ayın kitabıydı. Ben yaklaşık bir haftada ayın ortasında bitirdim. Kitap hakkında değerlendirmemi yayımlamak için ay sonunu bekliyorum. Edebi değeri yok, popüler kitaplardan biri. Bu tür kitapları pek okumam ama değişiklik oldu yine benim için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bi kaç günlük bi kitaptı.Valla tezden paylaşiim bitsin gitsin dedim :))

      Sil
  5. Kitap beni de hayalkırıklığına uğrattı maalesef:) elinize sağlık, keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
  6. Ben de kitabın çok daha iyi olmasını bekliyordum, öyle güzel yorumlar vardı ki kitapla ilgili:)) neyse, ne yapalım artık okuduk bitti, daha güzel kitaplarda görüşmek dileğiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen okuduk bitti:) Ama bu kadar da boş kitap okunmaz ki canım🤭😂

      Sil
  7. 2 tane üst üste bu tür kitap okuyunca biraz ara vereyim diye düşünmedim değil:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polisiye gibim bir kitap olaraktan, aslıda polisiye severim,bu kitap hiç keyif vernedi🤭😂

      Sil
  8. yeni kitap kulübü üyeniz geldi haanııım, fakat kitabı okuyamadı :) sizin yorumlara bakınca oh iyi olmuş demedim değilse de :D bir sonraki ayda ben de olacağım grupta inş :)

    YanıtlaSil
  9. bu arada niye unfollow etmiş beni senin blog ya :(( üzdü yani bazı bloglardan gönderilmişim ben ne halt ettim de başıma böyle şeyler geldi acep, uğramıyprum diye mi oluyore noluyore :) bu arada seviliyorsun, gelsene ankara buluşmasına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anfılov muuu??bilmem kine🤔🤔🤔
      Amaan ii ki okumamıştım :)
      Hoşgeldin kiii:))))
      Özledim seni kıss))

      Sil
  10. Gerçekten kendimizi kahramanın yerine koyamadık:)empati, sempati yok:))

    YanıtlaSil
  11. Kitap benim için ortalamanın biraz üstündeydi. Nefret etmedim ama yazarın diğer kitaplarını okumayı isteyecek kadar da sevmedim. Normalde kitaplardan çok fazla alıntı yaparım, bu kitapta sadece üç alıntı yapabildim. Bu açıdan evet, anlatımı daha etkileyici olabilirdi.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails