29 Ağustos 2022

Dekorasyon azizim..

Bu yaz çok hızlı ve yoğun geçti çünkü bu yazı evimle ilgilenmeye ayırdım.Tüm evi kendim badana yaptım💪 yatak odamı dekore ettim,mutfağımda,oturma odamda,kızımın odasında,holde değişiklikler yaptım ve/fakat işler bitmedi.🙈 En nihai hallerinde sizlerle paylaşacağım.Yatak odamın perdesiyle başlayayım kız kardeşim doğum gününde gediye almıştı bu kumaşı ne yapacağıma karar verememişti ama kendine güzel bir yer buldu,motifleri de örüp ekledim.


Kedili şeyleri pek sevmem ama bu sitickerları trendyolda görünce direkt yerleri gözümde canlandı😁 girişte bir hareketlilik oluşturdu.Aynayıda o sıra çatlattım.😬
Yatak odamı ilk başta ikiye bölmüş ve dolap/giyinme odası bir yer yapmıştık babamla birlikte,gördüğünüz ahşap panelin arkası dolap.




Şifonyeri de bu yaz aldım dünya ka eşya topladı.Ahşap pencerede manzara resmi vardı zemine duvar kağıdı döşeyip üstüne de aldığım Alice'li sitickeri yapıştırdım tekrar beyaza boyayıp vernikledim işte sonuç😁

Anlatmaya gerek yok görüyorsunuz😁😁😁

Anahtarlık kutusuna da kuşe kağıdından çıktı alıp resmi yapıştırdım duvar böylelikle tamamlandı.

Duvar kağıdı güzel oldu bence,hasır sepet örtülerini kendim diktim amma battaniye hazır.🤭





 

Çok almayı istediğim bir yemek takımıydı porselano marka ve artık satışı da yooook💃💃




Bu oda için daha çok planım var ama Alice'lerimi de görün istedim.🤭

Dekorasyon devam edecek sizde izlemeye devam edin dostlar.😁
 

15 yorum:

  1. Sokak lambası ayrıntısı çok tatlış olmuş. Diğerleri de güzel, ev içinde güzellikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giriş biraz fazla cıvcuvlı oldu ama sıkılırsa dökerim dedim🤭

      Sil
  2. baksan ya, film seçkisi 17 yazımda bir arkadaşımız sana cevap verdi, ona sordum da sorununu yani, oku bak yanıtını, cevabı onun blogunda var yeni yazdıydı daha :) ayrıca blogunu blig listesi var onun blogunda, alcak listeye, ben de blogları ordan okuyorum artık :)

    YanıtlaSil
  3. Dekorasyona bayıldım her şeyi ince ince düşünmüştüm, harika olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla doğru dedin canım düşüne düşüne yaptım herşeyi o ona uysun,beriki buraya uysun diye diye anca bu kadar oldu🤭daha aklımda çok şey var ama💃

      Sil
  4. Teras katlardaki şu eğimi hiç sevmiyorum ben yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)
      Bende o kıvrımları seviyorum🤭sıradanlığa hareket katıyor💃

      Sil
    2. hahha kişiden kişiye değişiyor :)

      Sil
  5. Yapıyorum bu sporu desene Meryemcimm🥰😘😘😘

    YanıtlaSil
  6. Çook güzel olmuş. Güle güle otur. :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails