17 Aralık 2020

Ağaç ev sohbetleri 69...

 


Bu haftanın konusu evlilik ve boşanmaymış. Bende boşanmış bir kadın insan olarak bazı şeyler tecrübeyle sabittir deyip yazayım dedim.

Niye evlendiği mi bilmiyorum ama (ki hiç istemeyerek evlendim) niye boşandığımı çok iyi biliyorum. Ayrı dünyalar,ayrı ruhlar,ayrı hayatl ar,ayrı seviyeler,ayrı bakış açıları ve ap aynı şiddetli geçimsizlik🤪 ve sizlere ömür rahmetli bir evlilik😂

Amma ve lakin ne evlendiğime ne boşandığıma hiç pişman olmadım. O evlilik bana nur topu gibi on beş yaşına gelmiş bir kız evlat verdi.😍

Evlilik,çok iyi tanıyarak evlensen de, görücü usulü ile olsa da,aşık da olsan ,mantık evliliği de yapsan matruşka bebekleri gibi çok sürprizli bir olay.

Ne çıkarsa bahtına yani :)))

Yine de evliliğin en önemli ayağının sevgi olduğuna inanıyorum, sevmediğim bir insanla aynı yastığa baş koymak korkunç bir durum çünkü.Saygı,sadakat,tevazu,sabır....şu liste uzar gider...

Evlilik hakkında boşanmış biri olarak terzi kendi söküğünü dikemez diyerekten daha fazla ahkam kesmeyeceğim 😂

Boşanma kısmı daha çok eğlencelikli 😂

Evliliği yürütmek için neler gerektiğini yukarıda söyledim.

Peki boşanmamak için ne gerekiyor?

Büyük tiyoyu veriyorum hazır olun! 

Evlenmemek...

🤪😂😂

Evkenmezsen boşanmak durumunda da kalmazsın arkadaşım🤪😂

Boşanmaların artmasının iki sosyal değişikliğin sebep olduğunu düşünüyorum.

Birincisi evlilik yaşının oldukça düşmesi,ikincisi ise sosyal medyanın sahte ve bir o kadar da yalan-pembe dayatmaları.

Diğer iç ve dış dinamikker akademik makale konuları efem buradan yazmakla uğraşamam.😂

Allah iyi,vicdanlı,dürüst insanlarla özellikle Allah korkusu ve sevgisi olan insanlarla karşılaştırsın,tüm bekarlara hayırlı kısmetler versin diyor ve bir şarkı armağan ederek huzurdan ayrılıyorum ki😉


Ha unutmadan bekarlık sultanlıktır 😂

13 yorum:

  1. Evlilik özellikle şu dönemde benim korkutucu bulduğum bir durum. Dediğiniz gibi sahteliklerin çoğalması, sosyal medya vs. insana güven duygusunu kaybettiriyor. Bana bir şeyler katacak bir yazı olmuş, teşekkür ederimm. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yararlı bir şeyler söyleyebildimse ne mutlu bana:) Evet,her şeye kolay ulaşılan içinde yaşadığımız dönemde insanlar da kolaylaştığı için kimse kıymet bilmiyor herşeyin kolayını istiyor evlilikte zor bir iş o yüzden de zora gelinemiyor bir de üstüne sahte kişilikler eklenince iş içinden çıkılmaz bir hal alıyor bence.

      Sil
  2. henüz evlenme aşamasında iri olarak bu konuları okumak ne kadar doğru bilemedim hahaahh sayfamda çok güzel bir etkinlik var beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaaa hocanın dediğini yap,yatığını yapma derler:)) 2021 e benimde inşllh ikinciye evlenme ihtimali çok büyük,hayırlısı kiii :)
      Bakayım hemen instadakini yapamadım ki daha🙈🙈😂

      Sil
  3. Boşanmaların artma sebebi olarak evlilik yaşının oldukça düşmesi demenize şaşırdım. Özellikle kentlerde evlilik yaşı epey yükseldi benim bildiğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni nesil evlilik meraklısı ayrıca Türkiye koca bir köy bence.Evlilik yaşı gerçekten kendini gelştiren ve evliliğin anlamını iyi yorumlayan insanlar için yüksek bence :)

      Sil
  4. ha haaaa evet evet haklısın :) bi de tabii ya sevgii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo sevgi ustadem aşk 😍😍😘😘🤪🤪🤪
      Nasıl diyolardı ah minel aşk felan mıydı neydi kız ooo 😂😂😂

      Sil
  5. Evlilik Çok uzun bir yolculuk , frenkansın bozulmaması çok önemli. Başta tuttuğu zannedilen frekansı, bozmadan devam ettirmek kolay değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen eşlerden biri insan-ı kamil yolunda ilerler ve krndi kişisel evrimini ve dönüşümünü yaşarken diğeri olduğu yerde sayabiliyor o zamanda frekans falan kalmıyor biri fm diğeri am bandı oluyor😂

      Sil
  6. Boşanma nasıl şans olsun,bile isteye uzunca bir süre düşündükten sonra kararına varılan bir eylem kısacası düştüğün karanlık kuyudan bir kurtuluş 🤭😂 Evet evlilik biraz öyle çünkü insanlar köprüyü geçene kadar ayıya da dayı deyip evlenince düzeltirim bu kişiyi diye düşndüklerinden evlenince de öyle olmadığını görünce de şaş kalabiliyolar :) evlenmeden önce kendilerini farklı gösterip evlenince bütün gerçekler tüm çıplaklığıyla ortaya dökülğnce çok süpürüzlü bi evlilik oluyo :) herşey olabiliyor işte

    YanıtlaSil
  7. Sana sonuna kadar katılıyorum canım "BEKARLIK SONUNA KADAR,DİBİNE KADAR SULTANLIKTIR" :))))

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails