4 Ocak 2023

Algernon'a Çiçekler,Daniel Keyes..


 Algernon'a Çiçekler,Daniel Keyes...

Öncelikle ben Ocak ve Aralık kitaplarını birbirine karıştırıp yanlış kitabı okumaya başlamış sonra vizeler,çocukların sınavları,ikinci yazılılar,kendi finallerim derken kitabı da okuduğumu unutmuş ve Aralık ayı kitabını okumamışım🤭Bunu fark ettiğimde artık çok geçti ama yinede okudum.İki günde okunacak bir kitaptı ama ben bir kaç günde okudum💃

Bilimkurgu un prestijli ödülleri Hugo ve Nebula ödüllerini almış çok keyifli bir bilim kurgu romanı.Zeki olmak isteyen bir ahmak,kendini bilme adamış insanlar,fare Algernon ve bilimsel ameliyatlar ve ilaçlar...Peki Charlie ameliyat olacak mıdır,ameliyattan sonra akıllı olacak mıdır? Yazar bu ilginç hikayenin arkasında insanlığı ve bilmi de sorgulamış.

Akıcı ve keyifli bir kitaptı.Valla biyendim 🤭 Sizde okuyun sizde biyenin banane.😂

13 yorum:

  1. Oh, böyle dolu dolu kitap okunan sayfalar beni ne çok mutlu ediyor :)
    Lakin, bu kitabı henüz okumadım.
    sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. okuycam ben de, dünya üzerinde en çok satılan 10 kitaptan biri bu :) 10 milyon kopyayı geçenler yaniii :) birinci yeşilin kızı anne :)

    YanıtlaSil
  3. Astrologların hepsi 2023 zor bir yıl olacak Türkiye için diyorlar okumaktan başka ne zevk kaldı ki elimizde,oku bu yıl da bu kitabı oku:)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. İki taraftan da bakmayı sağladığı için enteresandı gerçekten asla karşı taraftan durumu ele almamışım bunu fark ettim hep görünenle amel etmişiz.

      Sil
  5. Kitabı ben de beğendim. Birazcık yüreğim burkulsa da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sonu yürek burkuyordu hoş hikaye komple yürek burkucuydu :)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails