28 Haziran 2013

elaziz.hünkar konağında kahvaltı..

harput'un en güzel manzarasına sahip olan yerlerinden birinde hünkar konağı boy gösteriyor.
çok güzel bir yer ve elazığ'a her gelişimizde  muhakkak gideriz.
çedene kahvesi pek meşhur.ama 
bu sefer içmedim ben.
kahvenin tadı sıcak ve sulu içilen aşureye benziyor .
bende aşureyi hiç sevmem.neyse ya gezmeye devam edelim :)
 bu heykelin önünde çok komik fotoğraflar çektirdik.ilk
 önce meryem beni atamla bir çekin dedi :)
bunu üzerine az ve öz konuşan mesut hocadan
 ses yükseldi:hangi atan hocam :))
heykelin kime ait olduğu muamma.ne bir yazı  ne de
 başka bir tabela vardı.
 oldukça otantik bir yer hünkar konağı.
 yolunuz elazığ'a düşerse muhakkak gidin ve ben sevmemiş olsam da 
çedene kahvesini bir deneyin derim.
 hünkar konağından harput'un görünüşü.
 artık konağın içindeyiz.


kahvaltıdan önce sallancaklarda sallanırken ben :)


kahvaltı tabağımız çok güzel hazırlanmıştı ama ben çekmeyi unutmuşum. çaylar.
çaylar..
burası konağın balkonu.
 aa resimler bitmiş ya.
dediğim gibi çok güzel bir gündü dağ tepe demedik dolaştık.
salıncaklarda sallandık,ağaç tepelerine çıktık :)
durun o resmi göstermeden olmaaaaaz :)
işte o an :)
biz hanımlar da ayriyetten ağaçta resim çekildik ama size göstermeyeceğim :)
neyse eğlenceli,güzel bir günün ardından herkes kendi memleketine doğru gönlünde dostluklar,aklında hatıralarla yola koyuldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails