25 Haziran 2013

elaziz.en nihayetinde keban....

işte elazığ'ın meşhur keban barajı.
seyir halindeyken objektifime yakalanan keban.
 daha önce de söylediğim gibi elazığ'ın her yeri bu şekilde görünüyor.sarı,kurak ve yer yer ağaçlar.


  keban'ın üst kısmına giderken fotoğraflanan taaşlar.

 bu taşlar her an üzerimize yıkılacak gibiydi ve gerçekten de ürkütücüydü.
 keban'ın yemyeşil suları.

 en nihayetinde tam tepe noktasındayız.resimde görünen bu sol kısımdan aşağı doğru iniş vardı ama yol kapalıydı.arkadaşlar aradan dereden geçip aşağılara inip resim çekildiler.
daha sonra şoförün uyarmasıyla ki aşağılar da yaban domuzları var size saldırı dedi :) aşağı inen kızlar gerisin geriye nasıl döneceklerini şaşırdılar :)
ohh bir derin nefes alayım,çok uzun bir cümle oldu :)







işte keban da böyleydi.gitmek bu seneye nasip oldu ki daha 2011'de gitme planım vardı.bir arkadaşım götüreceğine söz vermişti.
her şey nasip.geç oldu ama temiz oldu.
iyi ki de bu sene arkadaşlarla gitmek nasip olmuş.
biri dese gel elazığ'a gezmeye  gidelim,oradan da keban'ı gider görürüz hayatta gitmezdim.ne işim var derdim.
bu isatnbul'lu ön yargısı olsa gerek.elazığ'ı kazandığımı öğrendiğimde de çok üzülmüş ve ağlamıştım.
ne kadar uzak,nasıl gidip okuyacağım,nasıl bir memlekettir bilinmez diye düşünmüştüm.
çok ön yargılı davranmışım.
şimdi ise bu şehirden nasıl ayrılacağım diye yas tutuyorum.
bu kadar seveceğimi bilemezdim.
tabi bunda okulumun,hocalarımın ve arkadaşlarımın payı çok büyük.
sizlerle tanıştığım,elazığ'da okuduğum ve bu şehri, gördüğüm için çok mutluyum.
gözlerim doldu...
elazığ sana bir daha gelir miyim bilinmez ama seni hep seveceğim...

3 yorum:

  1. uuu su
    sen napmışın böyle.:)
    bu kadar gezmek bünyeye zarar
    gezmeleri az bize de bırak:))

    YanıtlaSil
  2. :))
    ben bu dönem elazığ'a gezme hayaliyle gitmiştim:)
    hayalimi de gerçekleştirdim :)
    gel bir de seninle gezelim :)

    YanıtlaSil
  3. elazığ mı:) olur olur mis gibi olur:)))

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails