12 Şubat 2015

#kahve #coffee


size elazığ'dan bol kahveli hatıralar...
formasyon boyunca çok gezdik,yedik içtik ama en çok kahveli olanların hatırası kaldı.
elazığ'daysanız ya da elazığ'a gidecekseniz size akgün avm'de acıkahve'de muhakkak amesicano içmenizi öneririm.gerçi orada kahve yapan arkadaş kış döneminde orada olduğunu söylemişti ama artık kısmetinize.elazığ'ın en iyi americano'su kesinlikle akgün avm acıkahve'de..

ben,betüş,havva ve derya akşam saati bir çılgınlık yapıp son seans sinemaya gittiğimizde içtiğimiz americano..


istanbul'a dönmeden bir gün önce havva ve ben americano keyfi yaparkene.
havva her zamanki gibi damla sakızlı türk kahvesi içti..
size ne değil mi :P


elazığ'a yeni açılan park 23'te ki davidpeoplle coffee'deyiz şimdi de 
siz siz olun orada americano içmeyin.


berbat ötesiydi.havva yine damla sakızlı türk kahvesi içiyor.:)
ama ortam güzel..


akün avm acıkahve'de moca içerkene.
ben,havva,betüş ve derya..


canım havva'mmmm
cafeelit'teyiz şimdi de.
elazığ'dan dönmeden hemen önce keşfettiğimiz bir ye.geç buldum,çabuk kaybettim:/
mekan çok güzel,türk kahvesi de sunu mu da şahaneydi.
mekan fotosonu çekmeyi unutmuşum.:/


bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı vardır.havva'nın hatırı ise bir ömür....


kahvesiz günümüz olmasın,ağzımızın tadı bozulmasın inş.der manidar bir şekilde huzurdan ayrılırım.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails