24 Ağustos 2020

Şunu bırakıp kaçıcam :)

 Minnoşumu yemeklere yumulmuş vaziyette görüyorsunuz anlatmaya gerek yok.:))
Cuma akşamı kız kardeşim,yeğenim,ben ve kızım Reyhanlı'da son kez şöyle bir yürüyüşe çıkalım demiştik üstelik yemek yedikten hemen sonra.Neyse bayağı yürüdük, gördüğümüz her dükkana girdik çıktık.Bu arada bizim kızlar iyice acıktılar ve yoruldular.Yeğenim Havva Zeybep altı yaşında ve çok uysal bir çocuk öyle şikayet falan etmez ama çocuk dükkan dğkkan gezmekten öyle bezmiş ki dönüş yolunda artık isyanlardaydı :) Çünkü kızlara dönüşte jebaoçıya gidicez diye kızlara söz vermiştik. Bir neyse daha Havva artık dükkanların dışında ben içeri girmeeeemm burası kğ efejebspçısı değiiiill diye isyanlardaydı :)

 Kebapçıya vardık siparişleri verdik garson tabak servisi yaparken bizimkisi yemekleri çabuk yapııınn diye bağırmaz mı :)) Garson mezeleri getirdi ben ve kız kardeşim sohbetteyiz o sırada Havva önğne koyan koca tabak yoğurtlu salatayı lüpletmiş ben bunu yedimm denez mi :) valla biz çok gülmüştük :))
Açlıktan rengi atan çocuk kebspçıdan öıkarken dans ediyordu :))
Görsellerde dans ettiren jebapları görüyorsunuz :)

 Hatay sonra n gün kahvaltımız

Bu da Asi kebapta yediğimiz son gün tepsi kebabımız :)






Bu arada biz döndük,görev başı bike yaptık,kurul toplantımız da bitti Şimdi ben zümre toplantısı tutanağı hazırlamaya gidiyorum bay bay:)

10 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails