16 Ağustos 2020

Tatildeyiss kıymetlimiss...

 Hatay'dan bildirmeye devam ediyorum dostlar.Eylül dahil daha kalmayı planlıyordum malum okullar uzaktan eğitim başlayacak diye derken MEB seminerler yüzyüze yapılacak demesin mi🙄😅😂 maaş yatar yatmaz dönüş bileti aldım.Haftaya pazar dönüyoss.
 Hatay sıcak memleket lakin ben şark görevimi Ağrı'da yapmış bir örtmenim sıcağı çok olmasa da severiim,Ağrı da  -39, hissedilen  -50 derecelerde yaşadıktan sonra Hatay bana vızırtt gelir tızırtt gider yani :)))) Ama ben ilkbahar ve sonbahar severim o ayrı.Ayrıca tatlış evisimi de özledim :)

 Yalnız Hatay'a gelipte evde balık ziyafeti yapmakta ne bileyim işte durumları değil mi:))) Hatay mutfağı şahane ayrıca gezilecek görülecek çok tarihi yer dolu.Bloga ara verdiğim zamanlarda Hatay'a geldiğimde çok fotolar çekmiştim gel gör ki deli aklım hiç burda paylaşmadım:// Ayrıca geçen yaz kız kardeşimle yaptığımız İstanbul müze turlarında da efsane fotolarım vardı ahhh salak kafam ne siliyon paylaşsana burda bi daha ne zaman gideceksin :////

Neyse işte oyun moyun,gezme zaman geçiyordu.Daha bir ara pandemiden mütevellit Mayıs'ta okullar kapanıpta evlere kapanınca kendime verdiğin elimdeki kitaplar bitmeden yeni kitap almayacağım sözü üzerine nasıl internetten Modanisa alemlerine düştüğümü,nasıl internet aslışverşine azıcık ucundan müptela olduğumu anlatacağım.Artık o bir başka postun konusu.:)))

 Bir de kızımın yaptığı ramenler var.Yani Hatay'a gelipte rağmen yapıp yemek ne bileyim ben değil mi:))))







Rivayete göre Adana'nın (ki ben Adanalıyım ayrıca Bulgaristan muhaciriyim)
bicibicisini araklayan Hataylıya seni hayta diyerek kızan Adanalının bu lafından mütevellit haytalı diye ünlü bir tatlısı var.Gülsuyuyla yapılmış nişastalı muhallebinin üzerine dondurma konulup getirildi ve şöyle diyeyim heç beğenmemiş olabilerem aybalam :)))









Ha bir de güncellenen blogger meselesi var onu da bir ara konuşalım olur m :)

6 yorum:

  1. Yemekler bir harika
    Şimdilik keyifli gezmelerr :)

    YanıtlaSil
  2. haytali biraz daha anlat foti de, duymadıydım, eveey ramen antakya arap mutfağı zateeen :) modanisa pekii :) yüzyüze seminer sağlıklı mı ki yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Ooo maaşı kaptırmış olabilirim:)))
    Haytalıyı bi daha deniycem zaten :))
    Maskemizle yapıcaz semineri artık,iş ki ilçe bizi gereksiz yere konferans salonlarında falan toplamada ://

    YanıtlaSil
  4. haytalının hikayesi iyiymiş, hiç duymamıştım. Bi ara biri bana güllü puding vermişti, pakmaya mı çıkarmış ne. Deneyeyim dedim, evde mevlid okutsam bu kadar gül suyu kokmazdı, tadını da sevmedim. Gül, bahçede güzel :)) hepsi için afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler:) Güllü bileyler yemek güzel olmuyomuş :/

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails