2 Ekim 2022

Dune:Çöl Gezegeni....

 


Yazmakta ve tanıtmakta çoook geç kaldığım bir filmle blogdayım efendim.taa Ağrı'da görevdeyken aldığım bir seriydi Dune ama tanışmamız çook daha öncesindeydi.Kitap alabilmek için atanmayı beklediğimden mütevellit melül melül kitaplara baktığım zamanlarda tanışmıştık kendisiylen.Neyse sadede gelecek olursam seriyi aldım ama hanedanlıklar kısmını değiliana seriyi.eski yapım filmini ki yazısı burada kaç defa izledimidizisini youtubeden alt yazısız izlemiştim ki onada altyazılı geleli epey oldu izledim..sanırım paragrafın özeti izledim :))))))

2021'in ennnnnnnnnnnnnnn iyi filmiydi ki belki son yılların en yiy filmiydi.Güç Yüzükleri fiyaskosundan sonra da bu yorumu yapabilirim sanırım.

Çok ftüristik bir filmi,hele müzükleri Hans Zimer'le çok daha ftüristik.Kitaba sadık kalınınca da harkulade bir şey çıkıyor ortaya.

İzlemediyseniz lütfen ama lütfen izlyin yok böyle bir şölen :)

Yapım yılı:2021
Yönetmen :Denis Villeneuve
Müzik:Hans Zimmer
Oyuncular:Timothée Chalamet,Zendaya,Rebecca Ferguson,Oscar Isaac,Jason Momoa







Timothée Chalamet,

poul Atreides rolünde

Ben bu çocuğu tanımıyordum,kızım pek bi hayranı çıktı :))

ama başrolde çok iyi bir performans çıkarmış role çok yakışmış ayrıca Fransız asıllıymış ki ben filmi izlerken zeten ne kadarda Fransız buz patencisi havası var demiştim.Çocuğun çok estetik bir yapıısı var olduk.,ça da başarılı.

Willy Wonka filmini ise iple çekiyorum.


Zendaya

Chani (Arap kızı,Fremen )

rolünde

Valla ne yalan söyleyeyim bu kızı bu filmde gördüm rolünede çok güzel yaraşmış maşllh efenim :))


Oscaar Isaac

Lort Atreides rolünde

Bu oyuncuyuda Star Wars'un biiribirinden kötü devam filmlerinde izlemişim de fark etmemmişim efendim.Filmler ne ka kötüyse beni şoka uğratmışlar demek ki...



Rebecca Ferguson

Leydi Atreides,Bene Ge,aserrit rahibesi rolünde

rolünün hakkını vermiş hatun efenim :)


ve daha sürpriz oyuncular izleyin ve görün efendim.

Sinemada izlediğim için çok mutluyum görüntüler,müzik harikaydı.Gelsin 2023 kasım ne diyeyim.

Bu görsel şöleni kaçırmaın.

Tabi uyarlama senaryo,kurgu,müzikler,oyunculuklar,yönetmenlik herşeyiyle iyidi.

bakalım üçleme bitinci yönetmen denis velevöee gibi bir şe :)) haha bilerek yazmadım kii :))

en yönetmen ödülü getirecek mi? Çümkü zimer bu film müzikleriyle oskarı kaptı.

trailer

epic ambiance
i

izleyin,izletin

iyi seyirler....

9 yorum:

  1. okudum, iki filmi de izledim, haklısın :)

    YanıtlaSil
  2. Ya bende çook ama çok sevmiştim bu filmi, fakat kitabı da iyiydi. Devamının çekilmeyecek olması üzücü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla benim bildiğim bi üçleme çıkacak ama Poul'ün döneminden sonraki zamanları anlatan kitaplara film çekilir mi bilmem.🤔 Poul'ün dönemi zaten iki kitapta geçiyor ki ilk film de birinci kitabın yarısına kadar olan kısmı anlatıyor.Yani sağlam üç film olur.🤭

      Sil
  3. İzleme şansım olmadı ama çok fazla öven yazı gördüm. :)

    YanıtlaSil
  4. Kitabı okumadım ama filmi merak ediyorum. :) Güzel bir tanıtım olmuş, sadece arka plan nedeniyle yazılara odaklanmak zor oluyor. :)

    YanıtlaSil
  5. Valla ben aşık oldum filme hele müzikler efsane🤩🤩

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim,bende Alice gözüküyor diye çok seviyorum arka planı:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails