1 Nisan 2023

Karar, Zeynep Turan...


 Karar, Zeynep Turan...

Merakımdan gecikmeden almak istedim,aldığım gibi okumak istedim.

Kitap iki bölümden oluşuyor ilk bölüm burçların on iki ayını tek tek işlerken ikinci bölüm Dünya ve Türkiye gündemi on iki ay içinde değerlendiriliyor Bu yüzden ikinci bölümün tamamı okunurken birinci bölümün sadece kendi burç bölümünüzü okuyup çabucak geçebiliyorsunuz.Kitabın diline gelince astrologların o süslü alengirli diliyle yazılmış bu da kitabın ciddiyetini sarsıyor bence bu muğlak ve süslü tarzısevmiyorum.İçwriğibe gelirsek 2023 içimizden geçecek gibi.....Geçmiş yılları ararız biz daha çook..

Ha unutmadan ben merakımdan aldım ama sizbola para vermeyin zaten youtubeden,TV'ye her yerde anlatıyolla olcakları🤭

1 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails