30 Eylül 2024

Kral Süleyman, Serhat Ahmet Tan...


 King of World Solomon,Serhat Ahmet Tan ...

Yazarın öncesinde Yuşa Tepesi adlı kitabını okumuş fakat hiç tatmin olmamıştım fakaat bu kitabı çok ama çok beğendim.Şimdiye kadar okuduğum en ilginç kitap.Yaratılıltan Hz.Süleyman dönemine kadar Tevrat ve Kur'an'ın en ilginç tefsiri diyebilirim ki ben çok etkilendim.Günümüz siyaseti ve teknolojik gelişimleri ışığında geçmişin tekrar yorumlanması diyebilirim ki Kur'an için bu tarz klasiğin dışına çıkılmış tefsirlerin zaten yapılması gerekiyor diye düşünüyorum.Kştap bazı konularda ki , Magdalena'lı Meryem gibi, kafalarda ciddi sorular bıraksa da kitabın genelinin içerdiği beni çok memnun etti.Şimdiye kadar ki tüm okumalarım kafamda bir yer buldu diyebilirim.Birkaç ayrıntı haricinde son derece beğendiğim çok ama çok ilginç bir kitap.Ben dünya tarihine ve günümüz gerçekliğine farklı bir bakış açısıyla bakıp değerlendirme sağlayacak bu kitabı tavsiye ederim.📚☕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails