7 Nisan 2018

yaşlanma alametleri :)


 abah kendi kendime gençlik günlerimi yad etmiş ve şöyle bir şey paylaşmıştım ;)

Yaşlandımm gönderisi.....
Kixkboxer 2,çocukluk ve gençlik dönenlerimin en fenomen filmiydi benim için zira en çok sevdiğim şey dövüş filmleriydi.80 sonları ve 90'lar bu tarz filmlerin en popüler olduğu dönemlerdi.Rocky'ler,Kana Kan'lar,Van Dame'ler,
Stalone'ler daha kimler...Onlar arasında 90'larda genç kızların aklını başından alan Sasha Mitchell'de vardı.Kickboxer'lerin,Class 1999 filmlerinin yıldızıydı.
Çocukluğumuz,genç kızlığımız ona aşık olarak geçmişti icabıbda😁Ne günlerdi...Son zamanlarda 90'ları çok yad ediyorum ve ettiğime göre evet yaşlandım..😶
Ah doksanlar.Dövüş filmlerini de ne de çok severdim,hala severim.

bu aralar gerçekten 90'ları çok yad ediyorum daha güzel,temiz ve kaliteli zamanlardı sanki.filimleri ayrı,müzikleri ayrı,ünlüleri ayrı,dostluklar bir ayrıydı.200'ler cık cıık çok nalet zamanlar.şeytanın sopasını açıktan gösterdiği yıllar.az önceki 90'lar temalı reklamlardan sonra buunu da paylaşmak istedim.,

ha bir de psikopata bağlamış gibi on beş güne yakındır bu filmi döndür ha izliyorum.bitiyor tekrar izliyorum sabah kalkıp akşam yatınca,okuldan gelip akşam yatıncaya kadar :))tam şuanda da postu yazarken de izlediğim doğrudur :)






onda ki güzellikte kimselerde yokmuş maşllh :) 


işte temcit pilavımda geldi :P
:)))

daha bir kaç tane post yazacağım bu muhterem hakkında hazırlıklı olun :PPPP

:)))


ah doksanlar diyorum diyorum da nedense bi kalbim burkuluyor bi kırılıyor sanki.....

4 yorum:

  1. Ay bi dizi vardı Charles İş Başında... Bende ona aşıktım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa süpersinnn kii :) O diziyi biliyorum hiç kaçırmazdım.Ne güzel diziler,filimler vardı :)

      Sil
  2. Uzak Doğulu bir oyuncu vardı adı aklımda olmayan hani kızın birinin badigardi idi kızla birbirlerinden hoşlanmışlardıda görev ağır basmıştı.
    Üşenmedim araştırdım deminden beri jet li yi anlatmaya çalışıyormuşun :)
    Neyse efendim onun filimleri ile büyüdük biz, ablam hayranı idi gazetelerde dergilerde bulduğu resimleri defter arasında saklardı. Cahil cesareti o resimleri defterden alıp yerine ilyas salman resimleri koymuştum :)
    Cahillik eğlenceli bir şey efendim :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails