27 Ekim 2012

su'nun notundan,sofi'nin dünyasına

sonunda çok istediğim bu kitap elle dokunur,özle görülür ve somut bir şekilde şükürler olsun kiii elime geçti.darısı platon'un devlet kitabının başına.onuda kitapçıda gördüm allam bana para ver de o kitabı alabileyim nitfennn :) gerçi sofi'nin dünyası hile ve cebren elime geçti.ben onu her yerde arayıp tararken,kız kardeşimin kitaplığında gözüme görünmesin mi :/ resmen şok geçirdim vee çantaya attım.artık bu benimdir didim ve bacım da ses çıkarmadı :)))

                              

 felsefik bir roman sofi'nin dünyası.ilk fırsatta o ku ya cağıııım....


5 yorum:

  1. ama ama o oo çok kalın bir kitaptı..
    senin kitap ince geldi gözüme su:)

    ya da lise yıllarında okuduğumdan o zamanlar kocaman gelmiş olabilir gözüme..(:

    YanıtlaSil
  2. benim kitabımda kalın,resimde pek anlaşılmamış :) evet bence de lise zamanında gözün kurktu kitaptan ve sana çok kalın gözüktü:))

    YanıtlaSil
  3. korkulu rüyamızdı sofinin dünyası..
    felsefe dersinde zorunlu okuma kitabımızdı ve sınav olmuştuk o kitaptan ah ahh ne günlerdi:)

    bu kadar aradığını bilseydim benim kitabı gönderirdim seve seve su:)

    YanıtlaSil
  4. Hem de eski basımı!
    Çok güzel. Okuduğunda düşüncelerini de paylaşırsın artık. Sırada o kadar kitap varken Sophie ne kadr bekler bilmiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir okusam düşüncelerimi paylaşırım tabi ama dediğin gibi sıra da bayağı bir kitap var ((:

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails