12 Mart 2013

answer to 1997

yeni bir dizi buldum.bu sefer eskilerden ve gerçekten çok hoş,eğlenceli ve komik.doğrusu oyuncular daha önceden hep yan rollerde oynamış olanlardan.baş rol kapmış olanlar muhakkak vardır ama ben tanımıyorum :))olaylar busan'da geçiyor ve busan şivesi oyuncular tarafından çok iyi konuşulmuş.üyeleri çatlak bir aile,lise öğrencisi h.o.t adlı bir boy band grubunu manyakça hayran çocuklar,aşklar,dostluklar ve hatıralar.dizinin bir güzel yanı da olayların kronolojik sıraya göre ilerlememesi.biraz geçmiş,biraz günümüz,biraz bir saat öncesi,biraz sekis saat öncesi derken zaman akıp gidiyor.ben daha yeni başladım ama rahatlıkla tavsiye ediyorum.iyi seyirler..
işte dizinin zıpırları..




 dizinin çatlak anne ve babası :)


trailer


iyi seyirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails