13 Mart 2013

anna karenina..

2012'de çekilmiş ve 2013 oskarlarında en iyi kostüm tasarımı ödülünü almış bir film.doğrusu henüz bu yıl oskar almış bütün filmleri daha izleyemedim.ama teker teker izliyorum ve izlediklerim arasın da anna karenina çok güzel bir filmdi.sadece en iyi kostüm değil en iyi sahne tasarımı ve en iyi kurgu ödülün de almalıydı.hatta ve hatta matthew macfadyen'e olan aşırı hayranlığımdan dolayı olayı biraz daha ileri götürüyor ve en iyi yardımcı erkek oyuncu dalında ödülü alması gerektiğini düşündüğümü söylüyorum :) (vuuu nasıl bir cümleydi o :) ) gerçekten de bu oyuncunun rolü filmde en akılda kalıcı roldü bence.oynadığı oblonsky ( anna'nın ağbeyi) rolüne karakter kazandırmıştı.onun o sevimli akılda kalıcı mimikleri,muhteşem ingiliz ingilizcesi harikaydı gerçekten de.filmin konusundan  bahsetmeye hiç gerek yok.tolstoy'un anna karenina'sını okuduysanız tamamdır.romana sadık kalınmış bir film.şimdi filmden bazı karelere göz atalım.
işte anna kareninamız.doğrusu keira knightley'e nazaran, oyunculuk olarak 1997 yılında çekilen anna karenina filminde ki sophie marceau'nun canlandırdığı anna'yı ben çok daha başarılı buldum.


 filmin afişi.


 kont vronsky ve anna






 çok çok hoş bir kostüm.o yıllarda yaşamak vardı :)


oblonsky'imizzz.doğrusu matthew macfadyen'i aşk ve gurur filminden bu yana şişmanlamış ve yaşlanmış görmek biraz hayal kırıklığı oldu benim için.



trailer

 

kaçırılmaması gereken bir görsel şölen diyorum.şiddetle tavsiye ederim.iyi seyirler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails