7 Mayıs 2013

kim hyun joong... if you´re like me

çok güzel bir şarkı.ss501 grubu lideri kim hyun joong'un solo çalışmasından...


sen de benim gibi hissediyorsan


bir adım bile atamazsın,
göz yaşların hemen akmaya başlar
sen de benim gibi hissediyorsan
şu an gözlerime bakıyor olman gerek
aşk böyle daha da derinleşiyor,


biraz daha senin yanında kalmak istiyorum.


ellerimle göz yaşlarını sildiğim de,

hissettiğim acıyı gizlediğim de

bu zayıf halimi görmezlikten geldiğimde

sana doğru geldiğimi göremiyor musun ?

gerçekten sende benim gibi hissediyorsan

şimdi benim gibi hissediyorsan,
derin özlemimi hissedebiliyorsan,
tamammıyla farklı bir dünyaya girsen bile
bensiz bir dünyaya girsen bile
aynı şeyleri hissedebiliriz.
kalbim sadece seninle olmak istiyor.
seninle yürüyebilmek için adımlarımı yavaşlatıyorum
bu zayıf halimi görmezden geldiğimde,
sana seni sevdiğimi,
tek aşkım olduğunu söylemek için
gerçekten benim gibi hissediyorsan,
şimdi benim gibi hissediyorsan
derin özlemimi hissedebiliyorsan
tamamıyla farklı bir dünyaya girsen bile
bensiz bir dünyaya girsen bile
aynı şeyleri hissedebiliriz
ŞU AN BENİ DÜŞÜNÜYOR OLMALISIN...








kim hyun joong sanırım iki sene önce olacak ispanya'daki fotoğraf çekiminden...


bu da fotoğraf çekiminden muhteşem bir şarkı eşliğindeki görüntüleri..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails