15 Kasım 2013

istiyorum 2 :)


telefonumu yeniledim laf aramızda :) şimdi de ona kapak almak istiyorum.internette şöyle bir gezindim ve her zevke hitap edebilecek olan kapaklardan bir kaçını size göstermek istedim. ha bu ara da telefonumu da size göstereceğim kartımda ki sorun hallolur olmaz.


tek yönlü olanlardan istemiyorum esasen.çünkü telefonun ekranı çiziliyor.bunlarda aşırı kokoş :)


bu kırmızı çanta şeklinde,zinciri de var çok hoş duruyor.


en çok bu tarzları beğendim organayzır gibi duruyorlar.ben ajandaları zaten çok seviyorum, bu kapaklarda deftere benziyor çok güzeller.




çok kokoş olanlardan devam edelim :)
bunların fiyatı 59 liraydı o_O




bunlar da cüzdana benziyor çok beğendiklerimden.fiyatları 24 liraydı.







en beğendiğimi en sona sakladım :))
çooook güzeeel :)


bir başka istiyorum postunda buluşmak üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails