24 Ocak 2015

felsefeye giriş,süleyman hayri bolay..


okudum bitti,çokta güzeldi.
felsefeye giriş kitabı liseler için hazırlanmış felsefe kitabının bir miktar geliştirilmiş hali imiş.fakültedeki hocam öyle söyledi.
çok keyif aldım,eğitim felsefesi hariç.bir buçuk senedir eğitim bilimlerinden böggg geldi yeminlen.

arka kapak:
Değişik üniversitelerde okutulan FELSEFEYE GİRİŞ derslerinin notlarından oluşan bu kitap, felsefenin meşgul olduğu sahaların problem alanlarının ancak bir kısmını kapsamaktadır.
Felsefeye Giriş notlarının yanı sıra iletişim felsefesi ve felsefede kullanılan metotlarla ilgili bölümlerin de ilave edildiği bu eserde, bir felsefe sorununun nasıl tartışılacağı, bir konunun nasıl ele alınıp inceleneceği gibi meselelere uygulamada kolaylık sağlayacak şekilde yer verilmektedir.
Prof. Dr. Süleyman Hayri Bolay Hocamızın yılların birikim ve geniş tecrübesiyle hazırladığı bu eser, Türkiye’de ilk defa çok farklı bir FELSEFEYE GİRİŞ kitabı olma özelliğini taşımaktadır.
ben çok sevdim.sizde okuyun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails