12 Nisan 2019

Havadan Sudan...

 Yeni aldığım kitaplarla karşınızdayım efendim.Görülmeyem kitaplarımı söyleyeyim önce Küçük Kara Balık ve Göğü Delen Adam.
Tanrının Bahçesinde Bir Kadını okudum muhtşemdi ve blogda yazısını okuyabilirsiniz.Aynından öğretmen arkadaşıma hediye aldım doğrusu çok mutlu olfu.Sezgin Kaymaz'ı ilk kez okuyacağım için heyecanlıyım ve iki değişik kitabı da kütüphaneme ekledim.
Kızımla birlikte Tepedeki Eve başladık ve bu akşam son bölümünü izleyeceğiz.Bir Netfilix dizisi efendim amma muhteşem bir dizi.Tavsiye ederim.Dizi bitince yazısını gireceğim.Ben bir de bir mim yazacaktım Deeptone'nin blogunda görmüştüm diye hatırlıyorum ama mim yazısını bulsmadım.Acaba hangi blogdaydı🤔kafa bi milyon🤪

Ve kahve keyiflerimden bir enstantaneyle huzurdan ayrılırım.Canım çok yazmak istiyor amma uzun yazı yazamıyorum ne hikmetse.
Sevgiler...

14 yorum:

  1. Var oluşu sorgulayacağımıza keşke yok oluşu sorgulasak.

    YanıtlaSil
  2. Kitapların için keyifli okumalar şimdiden. :)
    Tepedeki Ev dizisini çok görmüştüm. Ama izleme fırsatım olmadı. Muhakkak bakacağım. ^-^

    YanıtlaSil
  3. şimdiden keyfili okumalar dilerim :) bende bir bakayım artık şu Netfilix olayına merak ettim :) sevgiler canım benim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Valla varsa bsşla,kaçırma.Insan ne seyredeyim derken bile şaşırıyor dolu dolu film,dizi :)

      Sil
  4. Tepedeki Evi ben de izlesem diyorum ama gerilir miyim diye de emin olamıyorum :D Belki yazınla heveslenip başlarım :D
    Göğü Delen Adam'ı çok severim bu arada, keyifli okumalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla yer yer tırsar son iki bölğmde gerim gerim gerilirsin amma çok beğenirsin.Uzun zamandır izlediğim en kaliteli diziydi. :)
      Arkadaşım çok uzun zaman önce tavsiye etmişti kitabı yarın başlıycam bakalım,teşekkürler :)

      Sil
  5. kara balık küzeeel :) göğü delen adam okuycam işallah ben daa :) tepedeki ev güzeeel ama korkunçlu ona göreee :) izlemiştim, var blogumdaa, ilginç dizi karmaşık şeyler oluyooo, izledikten sonraaa nette ayrıntılarını okuyuun, çünküü, tuhef şeyler oluyiii, biraz felsefeli de sonuuuu :) mim yapcam bugün yarın onu yaparsın hemi de bahar mimisiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziyi bugün bitirdik.Çok çok güzel bir diydi,dehşet kalıteliydi bea :))Ee iyi mimlede yapim,enn bi sevdiğimdir mim :))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Mimi nerde gördüğümü hatırlasam yapıcam da,hatırlamıyorum :)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails