23 Nisan 2019

Küçük Kara Balık,Samet Bahrengi...


İlk #sametbahrengi kitabımdı.Sıkılmasına sıkıldım ama güzel bir hikayeydi.
Merakla başlar ilk yolculuk,merak eden öğrenir ve deneyimle devam eder yolculuk..#Kucukkarabalık'ın yolculığu da böyle başladı ve fedakarlıkla devam etti.Sonunda ne mi oldu onu da siz deneyimleyin.
Öğrencilerime tavsiye ettim bugün ilk kez duymuşlar.Gerçi dedim bende bu yaşta ilk kez okuyorum ama okumanın yaşı olmaz.🤭

Arka kapak:


Kış ortasında bir akşam vaktiydi. Denizin en derin yerinde, yaşlı mı yaşlı bir balık nine sayıları on iki bini bulan çocuklarıyla torunlarını çevresine toplamış, onlara bir masal anlatıyordu...

Sağlıklı,mutlu,keyifli,iyi kalın...

12 yorum:

  1. ağır tempolu ama çokzeeeel :) pal sokağı, momo, bunlar da çok çok güzeel amaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Çocukken okumuştum ben, severim ama sıkıldım mı hatırlamıyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Okumak lazım Bilgilendirme için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. bu kitabı,kardeşimin öğretmeni tavsiye etti geçenlerde.hala okuyamadım. şimdi görünce ahh dedim okumalı.daha çok ertelememeli...listeme alıyorum.

    YanıtlaSil
  5. klasik bir kitap... :)
    kitap blogları ne güzel oluyor...:)
    ben de beklerim sayfama:)

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir tanıtım olmuş Samet Behrengi Çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails