20 Nisan 2019

Tepedeki Ev...


Size şahane ötesi bir dizi önereceğim.
İmdb puanı:8,7 ve kesinlikle hak ediyor.
Oyunculardan sadece Elizabeth Reaser tanıdık.Alacakaranlık filminden anne vampir Esme Cullen desem herkes hatırlar muhakkak :)
Shirley Jokson'un aynı adlı romanından uyarlanan dizi 10 bölümcük :)


Konusu kısaca şöyle;beş çocuklu bir aile yatırım amaçlı bir malikane alır.Ama eve taşındıktan sonra özellikle anne psikolojik olarak rahatsızlanır.Kardeşlerin en küçükleri ikizlerden kız olanı ise sürekli boynu eğri bir kadının hayalini görür.Sonra büyük trajediler yaşanır ve evden aikenin bir kısmı kaçmayı başarır.Aradan yıllar geçer ve ikizlerden kız olanın intihar haberi aileyi perişan eder. Derken yolları tekrar tepedeki evle kesişir.


Çok sıradan bir korku hikayesi gibi görünsede hikayeyi kronolojik sırayla işlememiş yönetmen.Hikaye geçmiş ve şimdiki zamanda gelgitlerle anlatılgı gibi polisiye bir kurgu da katılmış diziye.Çok anlatılabilecek türden değil.Pek çok sahnenin gizemi dizinin bir başka bölümünde çözülürken hoş bir gerilimle ilerliyor dizi.
Ya valla bak anlatılcak gibi değil,illa ki izlerseniz anlarsınız.
Üç günde bitirdik diziyi.
Son üç bölüme annem denk geldi ve adeta nefesimiz kesildi izlerken.
Son zamanların en iyi,en kaliteli korku dizisi.
Ama Amerikan yapımı o sulu zırtlak,yapışkan,kanlı filmlerinden değil.
İzleyin pilman olmazsınıx.

Trailer:


Sıra kitabını almakta.

İyi seyirler....

15 yorum:

  1. Son zamanlarda hep görüyorum bu diziyi Netflıx de ama emin olup bir türkü başlayamadım bu diziye :))

    YanıtlaSil
  2. dix pour cent
    love
    mozart in the jungle
    brooklyn 99

    iyi komedileer :)

    YanıtlaSil
  3. Şu aralar dizi arayışındayım. Fakat vampir dizileri çok ilgimi çekmiyor.

    YanıtlaSil
  4. vayy dizi diyorsun, harika diyorsun ve fakat fırsat olsa tükkan senin :D ama bir gün buluşalım drsen bak o olabiler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canım yaa bi buluşamadık.Bir bilsen ocak ayından beri ne üzüntüler geldi geçti başımdan.Hala selamete çıktım mı elhamdüllillah bıgünüme diyorum.Ramazsn da geldi.Ramazanda bana dua et inşllh:)
      Ramazandan önce buluşalım inşllhhhhhh

      Sil
  5. Çoooook sağol.Iyi olmaya çalışıyorum desem zira üzüntü ve stres psikolojik bi hal aldı.Yine başıma glmez diyordum ama hafif depresyon belirtilerim var beş yıl önce majör depresyon geçirmiştim bundan bin kat kötüydüm ama belirtilerini iyi biliyorum.Ya hu insanın başına gelmez geliyomuş öğrendim.
    Hastanemizde ki hastalar sağolsun ya heppiciniz mi kafadan kontaksınız bi bana randevu yok yedi mayıslara kadar kaç günlerdir randevu alamıuorum:) kaldı ki hep erteliyordum iyi olucam iyi olucam diye:/ bende uyanıklık ettim 24 nisana kardiyolojiden aldım :) zira çarpıntım var :) derdimi anlatırım beni kısa yoldan psikiyatriye sevk eder ayyy inşllh sevk eder yaa :) işte hızlı duygu geçişlerim yazıma bile yansımış :) bi gülüyom bi gülmüyom :))
    Vaktinde bu blogu depresyona girdiğimde bana oyalanacak bi araç olsun diye açmıştım,geçen yazı yazarken bu amacım aklıma geldi d bi içim burkuldu :/ blogum ne amaçla bana hizmet ediyo şimdi çok karar veremiyorum. Ama bloglara yorum bırakmak sonra geri dönüş almak çok zevkliymiş bunu yeniden hatırladım.ama keşke böyle yazarak değil de bil fiil birbirimizin hayatlarında olsak diye de hayıflanmıyo değilim,yinede uzaklarda da olsak,yazarakta olsa insanların birbirlerinin kalplerine dokunur duruma gelmesi çok güzel.
    İnsanız işte her şey oluyo...

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails