8 Şubat 2019

Havadan Sudan...

 Yoğun bir dönemin ardından keyifli bir şubat tatili geçirdik.Hatay'a kız kardeşimin yanına gittik.Uedik,içtik gezdik,eğlendik.Amma çok az foto çekmişim.Ne oldu bana yea ben ne güzel gezme postları yazardım kebapların lezzetinden başım döndü zahir :)
Tüm öğretmen ve öğrencilerimize kazasız belasız,mutlu,huzurlu,sağlıklı bir dönem olsun inşlh.

Bu arada dördüncü kız kardeşimde öğretmen olarak atandı :) zümre yapıcaz bol bol :)
Umberto Eco,Facoult Sarkacı'nı okuduğum doğrudur :)
Sevgiler

2 yorum:

  1. ben gülün adı okudum facault sarkacı inşallah 2020 de :) bu yıl bir eco daha kaldıramam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülün Adını ben bir kez daha okuyacapım.Umberto Eco başka yea :))

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails