21 Temmuz 2020

Uzun bir aranın ardından....

 Herkese merhaba🙋Çook uzun zaman oldu değil mi? işin aslı nereden baksak 2019 yılının başından beri yoktum.Ara ara kitap postlarını görev gibi ruhsuzca attım ama hiç tadım tuzum yoktu.2019"un başından itibaren hayatımdan milyon olay geçti.Ne çok  isdedim burada sizlerle paylaşmayı ama derdime derman olsun diye taa 2012"lerde açtığım bloğum derdme ortak bile olamadı.Sular duruldu,köprünün altından çok sular aktı,su aktı yerlni buldu....İşte öyle...
Size bir soru sormak istiyorum.Bana yol gösterirseniz,yoluma bir ışık tutarsanız çok sevinirim.
Varoluşun amacı nedir diye düşünmüş düşünürker taa Antik Çağlardan beri...
Varlık nedir demişler,varoluş nedir,neden varız....uzar gider.Çok mukaddes bir sorudur bu.Zeki insanların,düşünen insanların,farklı insanların hatta ve hatta kendini farklı zannedenlerin sorusudur.



Ben bunu sormayacağım.
Ben diyeceğim ki,sevgi nedir dost,aşk nedir?
Aşık olunca nedir mübah olan,nedir günah olan...
Aşk insana neler yaptırır,ne kadarı caiz olur yapılanın...?
Gururunu yok saymak doğru mıdır dost? Egonu aşk karşısında öldürmek?
Nedir aşk? Nedir sevgi?
Nedir seni bir insana bağlayan,kırılsan da devam ettiren?Sabrın ne zaman çatlar aşk karşısında?
Ya kavuşamamak?
Vuslatsız aşk olur mu dost?
Nasıl göçersin o sevgiden,nasıl vazgeçersin?
Bağrına taş basıp gider misin dost?
O kadar acının ardından yine sever misin?
Kendinden bile vazgeçer misin dost,vazgeçebilir misin?
Sen olsan ne dersin,ne düşünürsün,ne yaparsın dost?
Söyle bana dost,sen söyle....?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails