30 Eylül 2019

döndümmmm

Kendime yepisyeni bir bilgisayar alarak döndüm efendim.zira dokuz yıllık emektarım iç organları çıkana kadar bana hizmette kusur etmedi ve cuma günü Hakkın rahmetine kavuştu.:) Yazdan kelli çok gezdik tozduk,yedik içtik amma ve lakin paylaşamadım.şimdi size pera m0zesinden,islam sanatları müzesine,kahveden kitapa çok karışık bir post bırakıp kaçıyorum zira paylaştığım onca posttan sonra çok yoruldum.uygun bir zamanda gezmedik müze bırakmadığımız istanbul dan bol post bırakıcam inşllh...










2 yorum:

  1. Aa yorum yapabiliyorum. Bir ara yorum yapılamıyordu.

    YanıtlaSil
  2. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails