18 Kasım 2020

Ağaç Ev Sohbetleri.

 


Deep bana bayağı bir önce söylemişti ağaç ev sohbeti yap diye deee ben yoğunluk neyim unuttuydum🙈 Ama bu haftaki konu hakkında ben de bir şeyler söylemek istedim çünkü konu çok güzeldi.Gerçi yazıyı yazmaya başlayana kadar konunun ana başlığını da unuttum🙄🙈 ama tema şöyle Net arkadaşlıkları...Yani umarım buydu,blog komşularımdan çok güzel bir yazılar okudum ve az önceye kadar da yorum bile bıraktım daaas yine de unuttum işte🤪



Vaktiyle çok çılgın net kullanıcısıydım sosyal hesaplardan tutun da interaktif kitap sitelerine kadar bir sürüü yerde hesabım vardı çokta aktif kullanırdım instagram ve blog  hariç hiçbirinden kalıcı bir dostluk da edinmedim.

Bahsettiğim platformlar da insanlar ya çok ukala ya da dertleri tabiri caiz ise teşbih de hata olmaz karı-kız düşürelim kafasındalar.Bende tüm platformlardan el etek çektim.Heppiciğini kapatıp terki diyar eyledim.

Sonra hastalandığım bir dönem geçirdiğim de blogu bile kapadım 🙇 Ne olursa olsun bunu 2012'den beri hiç yapmışlığım olmamıştı.🙇 

Neyse gelelim esas mevzuya bir insta da bir de blog da çok güzel dostluklar edindim.
 Sinemciğim vardı onunla özelde de görüşürdük.Çiçeğim benim yirmi sekiz yaşında kanserden kaybettik onu😢 Allah gani gani rahmet etsin nur yüzlüme.Öyle güzeldi ki Türkan Şoray'a benzerdi Çok esaslı,canım dostumdu...

Çoluk çocuk bunlar vardı iki cici genç kız.Onlarla çok samimiydim.Birisinin  babası vefat etti,sonra blogu kapamak yerine komple silip gittiler ve.🙇İnstadan bile ulaşamıyorum.🙇

Çok daha eski seneler de şimdi adını unuttuğum ara da dönüp dönüp bloga bıraktığı yorumları okuduğum bir dostum daha vardı.Adını hatırlamıyorum çünkü iki blog değişti kullanıcı adıyla birlikte sonrası profiline kadar silip çekip gitti buralardan,çok iyi arkadaştık hala merak ederim.

Yolda vardır,Özge onunla instadan hala görüşüyoruz bloga uzunca bir süre dokunmadı sonra o da sildi 

Kitapeylemi,Eylemciğim vardır canım arkadaşım o da bazı uğraşlarından dolayı seyrek uğruyor buralara 

2zker blog vardı.İkizlerden biri üni arkadaşım.İstanbul'dan İzmir'e yerleştiler Oda sildi komple blogu ter etti buraları.

Diarofmeri vardır.Meryemciğim onunla özelde,instada,burda her yerciklerden görüşürüz,kuzumdur o benim😘

Şimdiyse yeni dostluklar edindim.Faiting,İlkay,Düş Tasarımcısı,Bez Cadılar,Beauty Life,Bigudilianne,Deep çok tatlı insanlar.

Ben blogda da,yorumlarda da çoook uzun yazmayı sevmiyorum fark etmişsinizdir zaten.😉 biraz üşeniyorum biraz da okuru düşünüp sıkmak istemiyorum.O yüzden de çok derin sohbetler etmediğim zannedilebilir ve fakat okuduğum blogların yazarlarını gayet iyi çözümleyebildiğimi de bilahare belirtmek isterim,tıpkı blog dostlarımın beni çok güzel çözümleyebildiği gibi...İşte tam da bu yüzden blog mahallesinde çok güzel ve nostaljik  komşuluklar kurulabiliyor diye düşünüyorum kıymetlilerimisssss😘 

Yani bir instagramdan bir de blogdan güzel insanlar tanıma ve hayatıma katma imkanım oldu.Bkog gerçekten samimi insanların bulunduğu bir yer.Çünkü burada daha çok isimsiz ve cisimsisiz.Bura da bulunma amacımız duygu ve düşüncelerimizi paylaşmak....
Kocişimizle kahve keyfisi,canım bi tanem kaynanamla gezmeler,aşkitomuzun hediyelerini paylaşıp konu komşu,akraba-i talukat,kıl olduğum ama kıçından da ayrılamadığım sözde arkadaşlarıma hava atmak,sahte dünyamı paylaşmak değil...

Burası bir sözü,bir duygusu,bir fikri olan insanların bulunduğu bir yer....

Ondandır ki buralarda birbirimizi bulup görmesek de seviyor,derdiyle hem hal oluyor,fikirlerimizi paylaşıyor ve samimi arkadaşlıklar kurabiliyoruz...



Beni değerli zamanını ,ki aslında sahip olduğumuz en değerli hazine, ayırıp okuyan,yorum yazan,güzel fikirlerini benimle paylaşan ve kıymetli hayatlarına beni dahil eden tüm değerli blog dostlarıma teşekkürlerimi burdan iletiyorum.
Çok değerli insanlarsınız,iyi ki varsınız ve tanıştık..
Sevgilerimle....♥️🌹
Bir deli Su....




15 yorum:

  1. Ben de seni tanıdığım için çok mutluyum canım:)
    Blog dünyasından bir çok arkadaşım,dostum oldu benim de..
    Bence bizler birbirimize iyi geliyoruz,yaşasın blog dostlukları :))

    YanıtlaSil
  2. Burası sözü bir, duygusu bir, fikri sahibi insanların bulunduğu bir yer....
    Atatürk'ün öğretmenler için söylediği bir söze benzetmeniz çok hoş:) Bununla birlikte yazdıklarınıza katılıyorum:)
    Büyük kurtarıcımız da şöyle demişti, biliyorsunuz:
    "Cumhuriyet sizden fikri hur, vicdanı hur, irfanı hür nesiller ister"

    YanıtlaSil
  3. Banada yer verdiğin çook mutlu oldumm 😍😍 internet ortamı samimi ve güzel dostluklar bırakmaz bence ama blog ortamında herkes herkesin herşeyine koşup yardım ediyor. Bilgi alışverişi yapıyor. Sorun olunca hemen el atıyorlar. Çok güzel arkadaşlıklar tarifsiz dostluklar kuruyoruz bu sayede. İyiki varsın ❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  4. heeey sinem yanii, istanbuldaki, kitap yazıları yazan sinem de miii, blogu açık duruyor galiba dahaa, ah yaa valla yaa, yolda, on the road, özge, izmirde okudu, istanbulda çalışıyo şimdi, ya sen ne kadar eskiymişsin ki yaa, blogun eskiden yine su muydu, aynı blog mu yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohoooo eskiyim tabisi :)
      Özge namı diğer yolda Lındra da yaşıyo şimdi,kapadı blogu falan :)
      Sinemcimin blogu duruyo telini iptal ettiler.Telefonumdan numarasını ağlıyarak sildiydim....
      Daha ne eski bloglar varda yazarken aklısıma gelmedi kıymetlimiss :)

      Sil
    2. Aynı blog değişmedimdi:) ennn tepede su'nun notu yazıyo,başlığımda Harikalar diyarı işte :)

      Sil
  5. Su ablaaammm sen de blogun bana kattığı harika insanlardansın💚İyi ki varsın iyi ki tanımışım seni😍

    YanıtlaSil
  6. Oyy Canımcığım, sağ olasın unutmamışsın, eyvallah yüreğine sağlık, toparlayamıyorum Su, şimdi Sinem'i andığını da gördüm tekrar dağıldım,ne kıymetli ne hevesli biriydi, ben mesela insanın hayata tutunma isteğinin çok şey değiştireceğini düşünürdüm, oysa milyon adet yapacağı vardı o kızın, umutları... bu sene çok fena geldi bana, babamı kaybettim biliyorsun belki, toparlanamadım sonrasında, oğlanın sınavı vs.. İstanbul'da da değilim artık...Yaşayacak ne günlerim varmış ve kitap okuyarak dünyayı kurtardık zannetmişim...Umarım iyisindir, kızın, ailen, öperim güzel yüreğinden, sağlıkla kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim haberim yoktu başın sağolsun.Allah gani gani rahmet etsin.Böyle bir dönemde yanında olamsmışım hakkını helal et,utandım resmen kendimden..
      Ben 2019 mayısından beri anksiyete tedavisi görüyorum.2019 eylülünden sonrası iyice dağıldım gittim...Bu yıl başı biraz biraz toparlamaya başlamıştım kendimi,blogu kapamıştım bi süre hiç uğramadım,insta öyle göstermelik kalmıştı.Şurda son üç aydır adam akıllı iyiyim diyorum bende..tedavim hala devam ediyor.
      2019 bizi aikece vurdu çok şeyler yaşadık kuz kardeşim boşanıyo,ben hastayım,ailem trafik kazası geçiriyodu,benim kızın çok büyük sıkıntıları oldu,ben hastalandım..zaten kızumın durumu beni delirtip öldürmedi ya daha bana karada delirerek ölmek yok:)

      Her şey bizim için Eylemim....
      Rabbim sabır versin.
      Sen bana telini yoruma yine yaz ben seni arayayım canım arkadaşım.çok iş geldi benim nolarımın başınada.

      Sil
  7. Bende seni öpüyorum canım,gönlüne ferahlık diliyorum....

    YanıtlaSil
  8. Burada dostluklar daha güzel. Dış dünyamda öyle değil. Benim de blog vasıtasıyla görüştüğüm kişiler var. Onlar çok değerli benim için.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails