7 Ağustos 2021

Gezmelerce.....:)

Bayramda çok gezdik bir de Yozgat'tan kız kardeşim yaz tatili için gelince bayramı da aştık bayağı bir gezdik :) İstanbul turları için instagramımı takip edebilirsiniz :)

Gezmelerden bir kuble paylaşayım dedim :)

İstanbul,Arnavutköy'de oturuyorum hani şu yeni hava alanının olduğu yer :) o yüzden orman içinde oturuyoruz her yerlerimiz orman çok şükür elhamdülillah Allah zeval vermesin...
O yüzden bol bol piknik yaptık.



İs

Edirnekapı'ya yolunuz düşerse Sopung cafeye muhakkak gidin ve Kore yemeği yeyiin.


İstanbul'un altını üstüne getirdik aayrıntılar için instagrama bakabiliirsiniz :)
Çatalca annemin köyüsü oluyor dayımları ziyaretten dönerken attık kendimizi ayçiçek tarlalarına :)

piknik,piknik ve piknik :)
tatil deyince herkes deniz,kum,güneş dese de ben sessizlik,orman,göl daha çok seviyorum.
işte böyle :)
 

8 yorum:

  1. noturdamın kamburu çıkmasın da ormanda anneeee :) sopung u açan aile aynısını kadıköyde de açtıııı :)

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş yerleri gezmişsiniz. Bloğunuzu çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Selam uzun zamandır yoktum yeni bir blogla geri döndüm sizi takipteyim. Rica etsem sizde bloguma bi göz atıp takip eder misiniz ? :)

    YanıtlaSil
  4. ooo müthiş, saygılar efem, bol gezdirmeceli zamanlarınız olsun..

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails