10 Şubat 2023

Başlık bulamadım..


 Ömer Faruk İspir,okunacak bir yazar daha keşfettim.Bu programı lütfen izleyin!

Yazarın Instagram hakkında söylediği keşfette gezerken bir şeyler düşünün aynı gün yada bir sonraki gün hemen Instagram'da karşınıza çıkacaktır sözünü denedim.Keşfette gezerken sarı renk ve sarı renkli eşyalar diye telkin ettim kendime hiç bir gün beklemek zorunda kalmadım keşfeti ilk yenilediğimde hemen karşıma sarı renkli supla fotosu,sarı renk sewat giymiş bir adam videosu,sarı renk boya yapan bir kadın videosu ve sarı rengin baskın olduğu bir kaç foto çıktı karşıma.Viseoyu izlerseniz bunun bilimsel karşılığını yazar anlatıyor o yüzden açıklamayacağım videoyu izlemeniz için :)

Zihinlerimiz,geleceğimiz,mülklerimiz hatta kaderlerimiz kontrol altında,kendimize gelmeli ve özümüze dönmeliyiz....

1 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails