22 Mayıs 2023

Son günlerde ben...

en sevdiğim fincanım🥰 nasılsınız dostlar? Ben çok yoğunum yıl sonu ve hastayım doktor doktor geziyorum durumlar biraz ciddi lğtfen dualarınızı eksik etmeyin.Kızın lisede son yılı,ben tayin alacağım,evde tadilat tamirat işleri var,çok yorucu bir yol,psikolojik ve fizyolojik açıdan tükendik şimdi de hastalık çıktı :/ zaten koca yıl iyileşmemiştik🤦 neyse dua edin.Ya tarilini iple çekiyorum çanta k yoruldum...


Şuanda Gazzali okuyorum bakalım ne zaman biter,beyin yakmalık...
Balkon rğzgarlı olsa da az güneş yüzü gmrdğm mü arıyorum kendimi balkona 

 Silmarillon dan yeniden başladım çünkü taeihöenin diğer kitaplarını okumak istiyorum ,kitap alışverişi etiketinden aldığım kitaplara bakabilirsiniz,o yüzden tekrar başladım not ala ala gidiyorum valla bildiğiniz tarih mitabı🤭

İşte durumlar bu Allah'a emanet olunuz efem.🤲

6 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails