1 Kasım 2020

Mimmm :)

  


Yeni tanıştığım,hayatıma yeni bir güzellik katan ve pek çok şey öğrendiğim sevgili beautyandlife beni mimlemiş ki ben mim yazmaya bayılırım eski okurlar bilirler :)

Hadi kapıyı aralayalım ve başlayalım :)



Konumuz

Kış 


Tam kış kapıdayken bence gğzel bir konu olmuş ;) Ben ilkbahar ve sonbaharı çok severim üçüncü sırada kış vardır rahat rahat giyinir kombin yaparsın :)) Yazın ne ka güzel giyinirsen giyin İstanbul'un nemli yazı seni mahveder çünküm :)



1.Kışın ne yapmaktan hoşlanırsın?

Dışarıda kar ya da yağmur yağarken battaniye içinde,bir kupa kahve eşliğinde cam kenarında otururken kitap okumaktan.vuuuu hayali bile içimi ısıttı :)



2.Kış sana neyi hatırlatıyor ?

Ekose desenini hatırlatıyor :) Bayılırımm :)




3.Kış denildiğinde aklına ilk ne geliyor?

Eskiden olsa romantik bir iki lakırtı ederdim :) artık ev geçindiren kocaman bir kadın insanım o yüzden aklıma ilk doğalgaz faturası geliyor :))

Annemler kız kardeşimin görevinden dolayı Yozgat'talar ve alt katım boş,bende çatı katında oturuyorum malum ohhh gelsin doğal gaz faturaları,aman sabahlar olmasın :))




4.Kış mevsiminin en çok sevdiğiniz yanı nedir?

Süslenmeeeeeek :)) Rahat rahat terleme yapmaksızın giyinmek :) Botlar,çantalar,kaşeler,deriler ,daha da neler neler :)))

Doğanın dinlenmesi,içe dönüş,sorgulama,düşünme.....

Kar,kestane,battaniye,hırkalar,eldivenler..sevilecek yanı çok bea :)



5.Kışın kullandığınız favori kozmetik ürününüz nedir?

El kremi ve dudak kremi efenim.

Nivea kullanırım :)



6.Özellikle kışın yapmaktan hoşlandığınız bir şey varmı? Varsa nedir?

Var efenim :)

Battaniye altında oturmak ve eldiven kullanmak :)



7.Kış yemeklerinden en çok hangisini tüketirsiniz? 

Brokoli,karnıbahar  aman da pek gaz yapar :))

Yayla çorbası pek güzel yaparım içine de yarma koyarım :))

Köri soslu penne makarna ama tavuğunu da unutma :))

Bol bol kahve hemide çokelet eşliğinde :)))




8.Yaz mı,kış mı?

Kış,kış,kış :) 

Sizi kışlamadım aman ha sakın yanlış anlama :))))


9.2020 ye veda ederken ne söylemek istersin?

2019 yılı benim için korkunç bir yıldı Çok üzüldüm,çok kırıldım...

Çok hasta olduğum,anksiyetemin diplerine düştüğüm bir yıldı.2020 yılı kıyamet alametlerini her gün yaşadığımız bir yıl olsa da ben psikolojik açıdan toparlanma yaşamıştım.

Yıl bana sona doğru şükrettiğim inanılmaz bir güzellik getirdi o yüzden 2020 ye bana bir önceki yıldan daha iyi davrandığı için sadece teşekkür etmek isterim :)

 Bende bu mimden hoşlananları ayy bende yazayımmm diyenleri mimliyorum :))

12 yorum:

  1. Çok güzeldi ben de yaparım 🥰🥰

    YanıtlaSil
  2. keyifliydi, komikti, yazarım hıhıms :) eh 2020 eylül filan iki beklenti diyodun, biri olmuş demekki iyi barik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz yaz bakalım neler döktüreceksin :)
      Şükürler olsun Allah duamı bir kabul etti bambaşka kabul etti ama iyi ki de böyle kabul etti ;) :)

      Sil
  3. Kış, üşütmese çok iyi mevsim aslında :) Ama soğuktan dolayı benim oyum her zaman bahar aylarından yana :) Birazdan ben de battaniye altına geçip biraz okusam mı ki? Henüz kasım ayındayız, ama ucundan da olsa kış sayılır mı? :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  4. Her mevsim ayrı güzel aslında :) Güzel yorum için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. Kış deyince aklıma kitap, battaniye ve çay üçlüsü geliyor hemen :)

    YanıtlaSil
  6. Yaa 😍😍çok güzel olmuş. Katıldığın için teşekkür ederim 🙏🏻💜💜

    YanıtlaSil
  7. Ben şunu öğrendim 2019 ve 2020'den insanın iç huzuru yoksa dışarıda ne kadar güzelliğin olduğu ona bir fayda sağlamıyor ancak insanın iç dinginliği mevcutsa dışarısı yangın yeri bile olsa o iç huzur paha biçilemez ölçüde.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails