28 Aralık 2020

Bir film,bir dizi ...

Demokraside çareler tükenmez azizim deyip kendi çektiğim fotolarla dizi film önereceğim artık :) 

Better Than Us senenin başında izlediğim Black Mirror tadında harika bir bilmkurgu dizisi.2018 yapımı,7.4 imbd puanıyla bilimkurgu severlerin kaçırmaması gereken bir dizi.Bir kız insanı robotumuz vardır ve Asimov kanunlarına aykırı bir özelliği vardır,çokta pahalıdır  küççücük bir kızın eline geçer bakın neler neler olur :))
 

Trailer





Dante'nin Cehennemi
2010 yapımı 6,4 puanlık imbd notuyla harika bir animasyon.
Konusu mu? Siz hiç İlahi Komedya'yı duymadınız mı? :)


Trailer



İyi seyirler :)

17 yorum:

  1. Daha önceden duymadığım eserler, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Dante'yi izleyin örtmenim beğeneceğinize eminim:)

    YanıtlaSil
  3. hiç duymadım, izlemedim de :) bakacağım

    YanıtlaSil
  4. ya bu aralar hiç bir şey yapamadığımı daha önce hiç duymamışsın ya da ben hiç anlatmamışım gibi yapıp, tekrar anlatmak, daha fazla ağlamak, gerçekten artık kendime gelmek istiyorum.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağla canım,bağır,haykır dök içindeki zehri...İstediğin zaman ara beni ağla ben dinlerim,yanında olurum.Herşey düzelecek inşllh,herşey bizim için...

      Sil
  5. vayy güzel öneriler olmmuş . Bu arada abla blog sayfaları için telif getirmişler bazı link ve resim paylaşımlarında bilin olsun dikkat et .

    YanıtlaSil
  6. oooo pekiiii demek o dante buuuu :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails