8 Ekim 2023

Okuma halleri ...

Öyle bir terazi burcuyum ki fincanım ve kitabım hep uyum içindedir.
Kızım üniversitesteye başlayınca odası boşaldı amma aslında okuma odası olarak kendim için tasarladığım büyük camlı ve balkonlu odaya geçtim,kızçem annem girmemi mi bekliyosun bir de o kadar ağladın dedi🤭 napim oda bu amaç için yapılmıştı ben ona bu oda senin demiştim sadece🤭kandırdım ki🤭
Susskind'i bakış açısı olarak hiç sevmedim ama kitap fizik sevdiğim için şahane 
İki sene boyunca Dolap uygulamasından ikinci el nostaljik fincan avına çıkmıştım,sonuç 4776468843578 milyar milyon tane fincan🤭
Bir önceki postta bahsettiğim iki fincan aldım dediğim fşbcanın ikinci tanesi🤭
Şımşıkır fincaanım🤭
Asoka'yı izleyin Star Warsçular🤭
 

4 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails