11 Ağustos 2012

iftar buluşması

süper eğlenceli,bol alışverişli,dibine kadar muhabbetli harika bir iftar daveti sona erdi.eski dostlar bir araya geldik,çoluk çocuk,davar doluk,torun tombalak :) haha topu topu üç bayan ikide genç kız bir aradaydık.neyse hemen iftar maceramızın resimli hikayesine başlayalım.
ilk durağımız sahhaflardı.burada buluşup,alış verişe buradan başladık.



 aldığımız torba torba kitaplardan sadece bir kuble :)



 kızlar acıktı,onlara ramazanda oruçta yok,yediler içtiler,keyiflerine baktılar :)

gülocannn
bu da diğer gülocann
 ay bu ben miyim ne ? :)

ikinci çiğdem pastanesi ziyareti.ama iftarı burada yapmaktan vazgeçtik.


 sedefte iftarladık..
 ne yenmedi ki,önce pilav üstü dönerimiz,masada baş köşeyi aldı

mantııı,korelilerin mandu dedikleri yemek.yani aynı yemekten onlarda da var,ama onlar içine deniz ürünleride koyuyorlar.nereden aklıma geldiyse :)



zorla,hile ve cebren kendime ısmarlattığım kola.aslında bu markayı kesinlikle kullanmıyorum ama sımsıcak bir günün iftarında soğuk kola süper oldu.

 ayvalık tostum.
kalabalık arasaından sıyrıldım :)
ay caminin adını unuttum iyi mi :)
 muhteşem sultanahmet cami.
 firuzağa,firuzağa cami.şimdi hatırladım :)

 iftar sonrası sultanahmet manzaraları,iğne atsan yere düşemeyebilrdi :)





 söze gerek yok,resim kendini anlatıyor :)





 topluca biz.
 kahve molası,simit sarayı terası..
 canlı müzik..

 diğer gülocanın yine bana aldığı hediye.

 kitap fuarına gidip,sahhaflardan kitap aldım :) hay ilahi ben :)
                             
     35 liralık kitabı,sıkı bir pazarlıkla 28 liraya aldım :)
                               
dönüş yolu,çarpışan kayıklarda prensesim.


 iftar akşamı kuzenimde kaldım.buda onun nikah davetiyesi.

 bu da nikah şekeri.


 bir iftar davetinde daha buluşmak üzere hoşçakalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails