8 Şubat 2013

A Gentleman's Dignity

bir centilmenin onuru dizisine elazığ'da başlamıştım,istanbul'a döndüm hala bitiremedim seyretmeye devam ediyorum.romantik komedi olduğu için insanın kendisiyle bağdaştıramayacağı bir dizi.ama çok ilginçtir olaylar öyle bir hale geldi ki bu kadının başına gelenler,evet benim de başıma geldi dedirtti bana :/ tabi olayların sadece küçük bir kısmı.ama ilk bölümünden itibaren kahkahaların hava da uçuştuğu bir dizi.bayağıdır kore'den böyle güzel bir dizi çıkmamıştı.iyi oldu.eğlenceli,sıkılmadan izleyeceğiniz ve seyretmekten pişman olmayacağınız bir dizi.şöyle oluyor,böyle oluyor diye anlatmayı sevmiyorum izleyin ve neler olduğunu kendiniz görün :)
işte dört kafadarımız.
 tam kadro..
 yakışıklı baş kahramanımız jang gong dun.
kaderdaşım :) kim ha neul (bu arada kendisini hiç sevmem:) )
trailer...
diziden eğlenceli bir ost
diziden güzel bir balad.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails