12 Mayıs 2014

bir ales daha geçti gitti bizden..


hafta sonu ales vardı tamam.sınav çok zordu tamam.bazı arkadaşlar çıkıp aman koaydı dedi tamam.benim tepemi attırdı tamam.o kadar çalıştım sinav niya bu kadar zor oldu anlamadım tamam.sınav sonuçları merakla bekleniyor tamam.şahin beklemede tamam.
içimden içimden sövüyorum tamam :)
neyse hayırlısı,belkim bir mucize olur ve 91 alırım :))))
sınava bahçeli evlerde girdik çok güzel bir semt,zeengin smti :)
okul yakınında çok güzel kafeler vardı bizde gittik yedik içtik.


yengen yedik.ne yengeymiş dört buçuk lira :))


 kahvesiz,kafeinsiz olmaz :)


neydi la bunun adı :/
pek bir lezzetliydi ama hamurunu biraz fazla pişirmişlerdi.iki kişi doyduk valla.tek kişi yenipte bitirilecek şey değil.
waffle la waffle :))


yengen yengen dedikleri bir sucuklu tosttur :))))


eşşek yüküyle çözülecek test var gidipte çalışayım.
bu azıcık ağzı bozuk posttan dolayı özür mözürde de dilemiyorum.zaten tepem atık :))
kalın sağlıcakla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails