1 Temmuz 2015

çiçeklerimi rüzgara verdim,debbie macomber.

prensesimin annesine aldığı ilk hediye kitap :)


debbie macomber'le üç sene önce tanışmış ve kitaplarını çok sevmiştim.blogu takip edenler bilir o dönem depresyon geçiriyordum ve macomber'in hayata tutunmaya çalışan kadın hikayeleri benim çok hoşuma gitmişti.üç sene sonra hayata tutunmuş olmalıyım ki macomber artık bana çok anlam ifade etmiyor. :)
bu sıralar japon edebiyatına merak salmış durumdayım elimde pek çok japon yazarın kitapları var.gerçi şu sıra okuduğum kitap ejderha dövmeli kız hala en başında olduğum murakami 1984 ve orwel 1984 kpss sınavı geçer geçmez bu kitapları bitireceğim inş.
çiçeklerimi rüzgara verdime gelince.
diğer macomber kitapları ne vadediyorsa  ediyorsa bu kitapta aynını vadediyor.
üç farklı kuşakatan üç kadının aşk hikayeleri.çabucak okunan,seri giden ama çok büyük şeyler vad etmeyen bir kitap.
keyifli okumalar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails