21 Temmuz 2015

the gifted hands,psikomeri

bir yetişkinin bir çocuğun yardımına ihtiyacı olmaz..


geçen sene yazın kpss'ye çok az bir süre kala dinlenmek için izlediğim bir filmdi.ama film dinlendirici değil,polisiye gerilim.geçen sene kpss döneminden beri bu filmi blogda tanıtmak istiyordum kısmet bu seneki kpss dönemineymiş :)
kore filminin baş rollerinde kim kang woo ve boys over flowers'dan tanıtığımız kim beom var.
doğrusu ben filmi ilk izlediğimde çok ama çok beğendim.uzun zamandır iyi kore filmi izleyemiyorduk çünkü ve bence böyle bir filme ihtiyaç vardı.


 ben filmi soluksuz bir şekilde hayranlıkla izledim.zaten polisiye gelirimi de çok severim.şiddetle tavsiye ederim.önemli sosyal mesajların olduğu iyi bir film bence.
 filmin imdb puanı:6,5.konusu ise kısaca şöyle;kim kang woo beceriksiz bir polistir ve karakola gelen çocuk kayıp şikayeti üstleri tarafından dikkate alınmayınca olay başına patlar ve açığa alınır.aradan bir ay geçince kayıp kız çocuğunun cesedinin bulunmasıyla olaylar karmaşık bir hal alır çünkü beceriksiz polisimiz garip yetenekleri olan cinayet şüphelisi kim bam ile karşılaşır.artık hikaye tam bir karmaşaya döner çünkü yeni bir kayıp çocuk daha vardır.
 kim bam'ın çok iyi bir aktör olduğunu düşünüyorum tıpkı jung il woo'nun da genç yaşına rağmen çok iyi bir oyuncu olduğunu düşündüğüm gibi.otuz yaşına geldiklerinde kıymetleri çok daha iyi bilinecek bence.zira kore'de oyuncuysanız otuz yaş ve üstü ustalık zamanları sayılıyor artık.ama jung il woo için daha önce blogda söyleyip söylemediğimi hatırlamıyorum ama ben her rolün oyuncusu olduğunu düşünüyorum.bu konuda jung il woo bir,lee jun ki iki :))
















trailer


bu gece oturun ve maaile izleyin ve filmin ardından küçük çocuklarınınzı yabancılara karşı bir kez daha uyarın.
iyi seyirler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails