22 Eylül 2015

mim..


sevgili meri beni etiketlemiş.şu blogda en sevdiğim şeylerden 
biri mim yazıları.çok sevindim yine etiketlenince.


konumuz hangi prensessiniz?
hiç düşünmeden derim ki   kupa kraliçesi.
çünkü benden bir prenses çıkmaz çıkmaz çıkamaaaz :))
ben film ya da dizi ya da roman ya da ne varsa hep kötü karakerleri severim.
çünkü en karakterli olanlar hep onlardır.kişiliklerinden ödün vermez ve tutarlıdırlar.
kısacası hayattan haberi olmayan biri gelse de beni bu hayattan kurtarsın tarzlı bir prenses olmak bana göre değil. :)
eee neden peki kupa kraliçesi ?
hani o her zaman:kafasını uçurun kafasını uçurun der ya.
işte en çok bunu seviyorum.
bende her zaman mantıksız insanlara tahammül edemem ve bu çok saçma,bu çok saçma derim.
herkese her şeye tahammülüm varda mantıksız insanlara hiç tahammülüm yok.
insanı taşırıyorlar ya !

ama şunu da söylemedin edemeyeceğim her türk kızı için de bir kül kedisi saklar.
buna mecburdur.çünkü bu potansiyelle doğmuştur.:) 
ve her türk annesi ne kadar öz olursa olsun için de bir kül kedisi üvey annesi saklar.:)
her daim yaptığın banaysa öğrendiğin kendine,
yarın kocana yapacaksın bu işleri felsefesiyle platon'a taş çıkartırcasına filozof edasıyla hayata kız çocukları için ışık tutarlar :)

hadi şimdi siz düşünün hangi prensessiniz?


1 yorum:

  1. hımmm hangi prensesim ki ben ? külkedisi olabilir bak ; tipik türk kızı olarak senin deyişinle :) :)

    madem mim seviyosun seni mimliyorummm

    http://colukcocukbunlar.blogspot.com.tr/ :) LuNA

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails