27 Eylül 2015

mim..

sevgili çoluk çocuk bunlar mim yazısını sevdiğimi okuyunca hemen beni mimlemiş. :)
sanırım iki kişiler,ben pek anlamadım. :)
beni aydınlatırlarsa sevinirim :),
kendilerine de teşekkür ederim.
gelelim mim sorularına:


1.blogger denilince aklınıza gelen 3 şey nedir ?
kalbine sığmayan,taşan insanlar,yazmayı sevenler,hayal kurmaktan çekinmeyen cesur  insanlar.

2.kişisel bloglar mı yoksa gezi,güzellik,moda bloglarını mı tercih ediyorsunuz?

daha çok kişisel blogları ve kitap bloglarını takip etmeyi seviyorum.
hayat blogları tüm diğer konseptli bloglardan daha ilgi çekici ve keyifli çünkü.

3.blogger olmanızda etkili olan 3 şey nedir ?

bu soruyu daha önceki mimlerimde de cevaplamıştım.
her şeyden önce ilk sebebim bir dönem geçirdiğim majör depresyonum :)
sayesinde blogger oldum.
ondan sonra bir örgü blogu açmayı çok öncesinden istiyordum ama böyle kişisel bir blog doğdu.
iyi ki de öyle oldu.
sanırım ikinci ve üçüncü sebebim yok :)))

4.örnek aldığınız bloggerlar var mı?

aslına bakacak olursanız örnek aldığım blog yok ama ilk başlarda neden yorumlarım takipçisi daha  az olan bloglara göre ya da trafiği daha az olan bloglara göra az diye üzülüyordum.
zamanla öğrendim ki siz istikrar içinde olursanız sizi takip edenler de aynı istikrarı gösteriyor.
sebep sayılarda gizli değilmiş ;) öğrendim :)

5.şu an ki mesleğiniz ya da ne seçeceksiniz?

on yıldır anneyim bu da beni her şey yapıyor :) 
tamirci,doktor,hemşire,psikolog,terzi,hasta bakıcı vs vs vs olmak zorundasınız zira anne olunca :)
aynı zamanda çiçeği burnunda yeni ataması yapılmış  bir öğretmenim.
hali hazırda felsefeden iknici üniversitesine başlamış bir öğrenciyim.
ee ya daha ne yapayım :)
ama sorunun ikinci kısmında neyi tercih  edeceksiniz diyor ya ben üniversiteye geçmeyi tercih etmeyi düşünüyorum :)
hele bir de yüksek lisans nasip olsun da.
blogu takip edenler bilirler ki felsefeyi ne de çok severim ve yıllar yılı felsefenin yüksek yüksek lisans hayallerini kurarım :) 
akademisyen olmak benim lise hayalimdi zira ;)
inşllh olurrrr.

beni mimledikleri için çoluk çocuk bunlara tekrar teşekkür ederim.
herkesein bayramı mübarek olsun.
inşllh ülkece daha güzel bayramlar görürüz.
sevgiler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails