18 Ekim 2015

ikinci üniversite:felsefe

Birde burda felsefe okuyan delinin bitirdiği kitaplar var :
ikinci üniversitemizi okurken bitirdiğimiz kitaplar da şurada dursun :)


.ikinci sınıf,ikinci dönem


eğitim bilimleri içerikli kitaplardan bögg geldi resmen.bana hep kpssyi hatırlatıyor.
işte kitabımız.


keyifliydi bu ders..



birinci sınıf,birinci dönem



uygarlık tarihi ile birlikte bu dönemin tüm kitaplarını bitirmiş oluyorum hamdolsun.
uygarlık tarihinin beni biraz yorduğunu itiraf etmeliyim çünkü oldukça kalın ve ayrıntılı bir kitaptı ama neyse ki tarih seviim a :)
ayrıca uygarlığın tarihte kaldığını,şimdi ise teknolojinin gölgesinde kalan bir barbarlık döneminin yaşandığını da bilahare belirtmeliyim.
nacizane fikrimdir efem.
şimdi sır vizelerde,bu dönem hiç bir dersten kalmam inşllh,aminn.


çalıştım bitti sosyolojiye giriş
son bir kitabım kaldı ondan sonra genel tekrar yapacağım inş.
sosyolojiden seveceğimi sanmazdım ama üniversite hocam yrd.doç.dr. hüsamettin yıldım hocam sağolsun.resmen dersi sevdirdi,okuduğumu anlar hale getirdi beni.bu dersten keyif alacağımı sanmaz idim.:)


sosyal poltika keyifli bir dersti.gerçi ben felsefenin bu ilk dönemki derslerini çok sevmedim.ilahiyatçı ve kitap  okuma mereklısı biri olarak bu dönemin tüm ders konularına zaten vakıtım yine de tüm kitapları satır satır okumuş olmanın guru içerisindeyim.)

-

psikolojiye giriş
iki yıl kpss için eğitim bilimlerine çalışıp formasyon aldıktan sonra psikolojiye giriş kitabı bana oldukça kolay geldi.ama çok keyifle okumadım.


 ilkçağ felsefesi 
kitabı çok büyük bir keyifle okudum.
ilahiyatta gördüklerimizden biraz daha ayrıntılı olduğunu da söylemeliyim.
ama bu ayrıntılar bu kadar gerekli mi bilemedim :/


soayal bilimlerde temel kavramlar
elaz,z'de hafta sonu formasyon alırkene hafta içi ilahiyatta derslere girerkene hiç kaçırmadığım din sosyolojisi dersinin her alanda bu kadar çok işime yarayacağını düşünmemiştim.
her seferinde iyi ki de böyle yapmışım diyorum.
amaaaa bu kitabı hiç sevmedim :)


Felsefe ikinci sunıf,birinci dönem derslerim.Bu derslerin yanında bir de antropoloji vardı ama o ekitap olduğu için resmini koyamasım efem.


devamı gelecek postu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails